Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Miért felejtik el a haza...

Miért felejtik el a haza banki (és amúgy mindenhol az) alkalmazottak, hogy nem ők vannak az ügyfélért, hanem a az ügyfél van értük?

Figyelt kérdés

A lényeg: kb 3 hete bevonta egy O betűs bank ATM-e a bankkártyámat meghibásodás miatt, amit számtalan kellemetlenség után ma kaptam vissza... tehát önhibámon kívül, első munkanapon bementem az egyik bankfiókjukba, ahol elmondtam, mi hogy történt (hozzátéve azokat az információkat, amiket az információs vonalon mondtak a bevonás napján). Mivel szükségem volt kézpénzre, így vettem fel a bankfiókban. Rá majd két hétre kelve bementem ugyanabba a fiókba megint, hogy megkérdezzem, hogy nincs e ott a kártyám, nem volt ott, így megint kellett felvennem kp-t. Ezt követően vettem csak észre, hogy mindkét felvételkor 811-811 Ft-ot levontak kezelési költség címszó alatt... a kártya bevonásától számolva 2.5 hét múlva visszamentem megkérdezni, hogy ezt milyen jogon vonták le az összegeket... a nő először is megkérdezte, hogy minek vagyok ott, nem hívtak, hogy megjött a kártyám a fiókba, majd közölte, hogy utána néz a dolgoknak, most nem ér rá. Ma bementem megint, mert volt egy nem fogadott hívásom egy titkosított számról. Ott mondom, hogy nem e ők hívtak, mert nem tudtam visszahívni értelem szeruen... erre a nő közölte, hogy ugye nem gondolom komolyan. hogy a saját mobiljáról hív... nem szóltam vissza neki, csak a kártyámat akartam végre, ami megérkezett. Majd megint felhoztad, hogy miért vontak le kezelési költséget, mire a nő nem értette, hogy miről beszélek... elmondtam neki, hogy számomra kissé összeegyeztethetetlen, hogy önhibámon kívül benyelte az ATM a kártyámat és emellé még penzfelvételkor adott összeget számolják fel. Megkérdezte, hogy ezt jeleztem-e a pénzfelvétekor... itt már én éreztem hülyének magam 😪 utánanézett, hogy valóban nem az én hibám volt a kártyabevonas és hozzátette, hogy jeleznem kellett volna ezt 😦 mert ő ezt nem köteles megkérdezni az ügyféltől... a mellette levő ügyintéző is odaszólt, “ha nem mondja az ügyfél, ők nem tudják” Nah ezen a ponton a kártyát megragadva a legszívesebben elfutottam volna, de csak ültem ott és hülyén néztem a nőre, miközben osztott. Mert tudom, hogy elmondtam mi történt, h az ATM meghibásodott, még a PIN kód beírása előtt... igen, valóban ezt 2 szót, hogy “önhibámon kívül” nem tettem oda a szövegbe.... ezt követően aggresziven, durván mondta, hogy három hét után ő már nem tud mit csinálni, utána kell nézni a dolgoknak, erről én tehetek, majd visszahiv ha tud csinálni valamit...


Nem, nem arról az 1622 Ft-ról van szo, nem is arról hogy 4-szer kellett bemennem a bankfiókba. Hanem arról, hogy ilyen stílusban kommunikálni az ügyféllel mégis mond magáról a bankról... egyszerűen nem tudom felfogni, hogy 3 hetet kell várni arra, hogy visszakapjam a bankkártyámat, magyar nyelven elmondva a történteket nem érti meg az ügyintéző, hogy nem én miattam történt az eset és ráadásul 2 ügyintéző is beszól, kioszt és kidob mint egy darab sz@‘,rt....


Ilyen esetekben amúgy ti mit tennétek?



2019. márc. 7. 15:34
 1/6 anonim ***** válasza:
92%

"Miért felejtik el a haza banki (és amúgy mindenhol az) alkalmazottak, hogy nem ők vannak az ügyfélért, hanem a az ügyfél van értük?"

Ezt gondolom fordítva akartad írni :)


---


Le kell szarni az ügyintézőket, többségük nincs a helyzet magaslatán, nem ott kell panaszkodni. Írni kell az ügyfélszolgálatnak, ott valamivel kompetensebb emberek ülnek, és nem győznek majd bocsánatot kérni és a kifizetett készpénzfelvételi díjat visszatéríteni. Az ügyintézőket meg használd arra, amire valók, vedd át tőlük a kártyát, aztán viszlát.

2019. márc. 7. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Úgy értettem a főkérdést, hogy eleve ha nincsenek ügyfelek, akkor az ügyintézőnek nincs munkája, ergo nem dolgozik a bankban, vagy az adott helyen. Másrészről pedig az adott társaság érdeke, hogy meg legyen elégedve az ügyfél az általuk nyújtott szolgáltatással, és erre külön oda kellene figyelniük, kert normál esetben, ha sérelem éri az egyént, akkor vált... legyen szó egy SPAR üzletről vagy egy bankrol... azaz szükségleteit nem a szóban forgó helyen végzi, intézi, hanem keres egy másik fiókot, vagy üzletet (akár a társaságok belül, akár azon kívül).
2019. márc. 7. 16:55
 3/6 anonim ***** válasza:
92%
OTPt ott kell hagyni, én a CIBnél vagyok, semmi gondom velük
2019. márc. 7. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
87%

Én is ezt tapasztaltam az OTP-nél. Ritka náluk az az ügyintéző, aki ha nem is ért semmihez, legalább kedves. Elsősorban nem emiatt váltottam bankot, de egyáltalán nem bánom, hogy megtettem.

Amennyi pénzt havi szinten oda utaltattunk (munkabér), a minimum elvárás lett volna, hogy fényesre nyalják a hátsónkat, de legalábbis normális hangnemben szóljanak hozzánk. Érdekes, hogy ezt a jelenlegi bankunk ügyintézői meg tudják tenni.


Én mit tennék?

Megkeresném a központi e-mail címüket. Leírnám a problémát, jelezném, hogy nem fair, hogy ilyen esetben ügyintézési díjat számolnak fel. Kérném, hogy ezt írják jóvá a számlámom, továbbá megjegyezném, hogy az adott bankfiókban a segítőkészség legkisebb jelét sem tapasztaltam. Válaszolni fognak rá. Írásban pedig minden esetben normális választ kap az ember. Ebben már azért nem kockáztatnak. :)

2019. márc. 8. 09:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

Írhatsz bárhová, az OTP mindent lexar, poszt kommunista felallami szemetdomb.


Sokkal problémásabb dolog miatt leveleztem az OTP panaszkezelési osztályának vezetőjével, ami ráadásul kőkemény milliós bukta volt a banknak. Tökéletesen lexartak.

2019. márc. 11. 04:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%
Otp annyira nincs toppon, mikor megkaptam az új számom havonta felhívtak az első évben. Mert kerestek valakit a számomon. Mondtam nem az övé. Egy év után sikerült felfogni, hogy nem én vagyok akit keresnek. De mondtam neki menjen be a szolgáltatóhoz, vagy elküldöm a telefon szerződést.
2019. márc. 11. 05:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!