Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Ez esetben mi a teendőm a...

Ez esetben mi a teendőm a bank felé?

Figyelt kérdés

Sziasztok.


Nemrég hallottam erről:


Idén június 26-ig minden pénzügyi intézménynek el kell végeznie azon ügyfelei teljeskörű ügyfél-átvilágítását, akikkel 2017 júniusa előtt létesített ügyfélkapcsolatot, és akik esetében nem rendelkezik a jogszabály által előírt adatokkal, dokumentumokkal. Ezek hiányában az ügyfelek 2019. június 26. után - a hiány pótlásáig - nem tudnak újabb ügyleteket indítani.


A magánszemély ügyfeleket április folyamán keresik meg, netbank,mobilbank,e-mail-ben,sms-ben. Akiket nem sikerült elérni az előző csatornákon postai levél formájában keresik meg.


A dokumentumokat elektronikusan,postán,személyesen várják az ügyfelektől.


Telefonon nem keresett a bank, beléptem a netbank fiókomba, ott sem kaptam semmi üzenetet ezzel kapcsolatban, a banknak megadott email címre sem kaptam semmit,postai úton sem kerestek meg.


Be kell mennem a bankba érdeklődni? Milyen dokumentumokat várnak tőlem?


Köszönöm a segítséget.


2019. máj. 6. 11:16
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
személyi lakcímkártya.
2019. máj. 6. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%
Ha nem kerestek, rendben vagy.
2019. máj. 6. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!