Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Biztosítást közvetítő webshop...

Biztosítást közvetítő webshop ellen hol lehet fogyasztóvédelmi panaszt tenni? (Nem pénzügyit, hanem az ügyfélszolgálatuk ellen irányulót. )

Figyelt kérdés
A szabályzatában csak a MNB-t említi felügyeleti szervként, de a panaszom nem pénzügyi, hanem az ügyintézési gyakorlatról szól. Már kétszer feltettem nekik levélben ugyanazt a kérdést, semmi válasz, pedig 30 napon belül válaszolniuk kell(ett volna) rá. Persze közvetlen e-mail cím nincs, csak oldalon keresztüli üzenet. Hol és hogyan lehet panaszt tenni?

2018. nov. 27. 14:54
 1/5 anonim ***** válasza:
29%
Telefonon probaltad hivni oket?
2018. nov. 27. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
A cégnek már írtam többször, beszéltem velük többször telefonon és abszolút reménytelenek, ezért kellene a fogyasztóvédelemnek szólni!
2018. nov. 27. 17:39
 3/5 anonim ***** válasza:
100%
A fogyasztóvédelmi felügyeletet is az MNB gyakorolja a biztosításközvetítők felett, így az MNB-hez lehet fordulni: [link]
2018. nov. 28. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
29%
Akkor miert nem oket kerested meg?
2018. nov. 28. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 xswerdy ***** válasza:
100%
akkor is az MNB az illetékes, ha nem a szolgáltatás tartalmával van problémád, hanem pl. nem válaszolnak időben a leveledre
2019. jan. 6. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!