Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » E-bayen rendeltem valamit,...

E-bayen rendeltem valamit, nem érkezett meg. Vártam két és fél hetet még mindig semmi. Az E-bay viszont nem engedi jelenteni, nem dobja be a please refund ablakot amit szokott helyette angol szöveget ír. Mit tegyek?

Figyelt kérdés

A következő a szöveg, amit még soha nem dobott be azelőtt.

Your purchase from a different eBay site


We're sorry there's an issue with your purchase. Our information shows that you bought the item from . While the transaction was on eBay, it was done through one of our other regional sites so you'll need to open your request on that site. Simply go to , select Help & Contact at the top of the page, and find the help article about not receiving your item.


Mit tudok tenni ilyenkor?

Már többször írtam az eladónak barátságos hangvételben,, aki Németországból küldi a termékeket hogy sajnos nem érkezett meg a termék,de egyszer sem írt vissza.

Egyébként tőle már sokszor rendeltem, volt amikor elkeveredett a feladott levél,de sosem volt a refunddal probléma, most viszont nem jön be az az ablak, ahol felajánlja, hogy az eladó újraküldje-e vagy visszatérítést szeretnék.

Viszont akkor így kinek jelenthetem a dolgot?


2019. okt. 21. 21:27
 1/7 anonim ***** válasza:
Vártál 2 hónapot? Annyi, mire kiszállítják
2019. okt. 21. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 grafno ***** válasza:
Szerintem nem a eBay.com oldarol vasaroptal hanem pl eBay.de es azert irja ezt ki. Nezz utana meg1x
2019. okt. 21. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 grafno ***** válasza:
De azt is Irja help&contactra es keresd meg, a megnem kapott termeket
2019. okt. 21. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

1-es: Németországból rendelte, onnan nem tart 2 hónapig.

Úgy tűnik a hirdetés nem az ebay-en lett feladva. Ha Németo-ból rendelted, akkor a www.ebay-kleinanzeigen.de -re tippelek. Azt írja ezen az oldalon kell reklamálnod.

2019. okt. 21. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Ha PP-lal fizettél, akkor nem csupán a boltnál reklamálhatsz, hanem a PP-nál is. Ez célravezetőbb, mert ha az eladó nem tudja tracking numberrel igazolni a kézbesítést, akkor neked vissza fogja adni a pénzt a PP.

Ehhez persze előbb claim-et kell csinálni...

Minderre 180 napod van a fizetéstől számítva.

2019. okt. 21. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

Bankkártyáról szokta levenni a pénzt, úgy van beállítva.( MasterCard)

Már mindennel próbálkoztam amit írtatok, de semmi.

Nem tudom mi lehet a baj...

2019. okt. 21. 23:01
 7/7 anonim ***** válasza:

Kedves kérdező

Az angol szövegben az áll, hogy nem az Ebay.com oldalon rendelted meg a terméket, hanem valamely lokális oldalán ( pl ebay.de ? ebay.hu? ) ,és így azon a lokális, országspecifikus ebay oldalon tudsz reklamálni. Gyanítom, hogy a " Simply go to ," szókapcsolat után van valami katitntható elem, ami a bemásolt szövegben nem látszódik, arra kéne rákattintanod, hogy átiránítson a böngésőd arra az orszagspecifikus ebay oldalra, ahol a terméket vetted, és ahol reklamálni tudsz.

2019. okt. 21. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!