Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » GLS Futár: sérülten hozták ki...

GLS Futár: sérülten hozták ki a csomagot, szállítás közben sérülhetett. Mi a tapasztalat, szoktak kártérítést fizetni?

Figyelt kérdés

Telefonon hívtam őket, azt mondták, fotózzak és írjam meg.

Ez megtörtént.

De hátha van valakinek már ilyen tapasztalata, kötekedős társaság, vagy sem?



2020. febr. 15. 11:46
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
24%
dehogy szoktak kártérítést fizetni
2020. febr. 15. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
Történt jegyzőkönyv felvétel?
2020. febr. 15. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim ***** válasza:
Utólag nem. Ha a dobozon sérülés látszik, a futárral jegyzőkönyvet kell felvetetni. Ebben az esetben ha a doboz tartalma is sérült, a futárcég kártérítést kell, hogy fizessen, ami értéknyilvánítas esetén a megadott összeg, e nélkül a feladási díj tizenötszöröse. Ha jegyzőkönyv nem került felvételre, akkor a futárcéget nem terheli felelősség. Ilyenkor a bolttal kell futni egy kört, mert lehet, hogy már eleve sérült volt amit küldtek. De neked kell bizonyítani ezt a tényt, például a doboz felbontásáról készült videóval.
2020. febr. 15. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 A kérdező kommentje:

Nem bolt, hanem jófogás.

Hívtam a GLS-t, ők is kérdezték, hogy a csomag sérült-e.

Kívülről ez nem látszott, de belül meg össze volt törve a termék.

Egy törés nem feltétlenül látszik kívülről.

Sőt!


Írtam az eladónak, mint kiderült, ő kapott egy emailt tőlük még 2 napja, hogy szállítás közben kiszakadt a csomagolás.


az ilyen "dehogy fizetnek" típusú válaszolóknak van saját, személyes tapasztalatuk, vagy csak az örök elégedetlenkedés megy?

Én utána szoktam járni a dolgoknak, nem csak puffogok.

De GLS-tapasztalatom még nincs.

2020. febr. 15. 12:09
 5/19 A kérdező kommentje:

Nem történt egyébként jegyzőkönyv-felvétel, mert a futár nem várja meg, hogy kibontsd a csomagot.

Én dolgoztam, egy mozgáskorlátozott rokon szokta "átvenni", ez azt jelenti, hogy a futár beteszi kerítésen belülre. Én órákkal később értem haza, akkor bontottam ki, ugyanazon a helyen, ahová a futár letette.

2020. febr. 15. 12:11
 6/19 anonim ***** válasza:
Csomagod át volt ragasztva gls,-es szalaggal?
2020. febr. 15. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:
Tehát nem a csomag volt sérült, hanem a termék. Így már más az ügy.
2020. febr. 15. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 A kérdező kommentje:

Igen, GLS-es ragasztószalaggal volt körbetekerve.

A termék volt törött, úgy értettem.

(Ha csak a csomagolás sérült volna, az semmit nem jelent, ha a termék használható.)

2020. febr. 15. 14:15
 9/19 anonim ***** válasza:
átvetted, jegyzőkönyvet sem írtatok, nem fognak fizetni.
2020. febr. 15. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:
ha törékeny volt, akkor alap, hogy biztonságosan becsomagolva, törékeny jelzővel látják el. nyilván ez nem volt meg, mert összetört. ilyenkor a futárcég mondhatja azt is, hogy mivel ha a csomagolás nem sérült, mivel bizonyítod, hogy szállitás közben tört össze, es mondjuk nem becsomagolas közben?
2020. febr. 15. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!