Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » PayPal fizetés esetén hogyan...

PayPal fizetés esetén hogyan lehet visszaigényelni a pénzt, ha az igénybe vett szolgáltatást nem kaptuk meg? Lehet-e egyáltalán?

Figyelt kérdés
Röviden arról van szó, hogy vásároltunk ma PayPal-lal számítógépes vírusvédelmet, majd a kifizetés után egy olyan kódot kaptunk, ami érvénytelen, nem lehet aktiválni, mert azt írja vagy aktiválta már más vagy pedig csak simán nem érvényes. Tehát kaptunk egy érvénytelen kódot kb. 5000 Ft-ért. Kérdésem: ha megvan a bizonylat, illetve a screenshot a kódról és arról hogy nem engedi aktiválni, akkor vissza lehet igényelni a pénzt? Ha igen mi ennek a menete?

2020. júl. 31. 20:32
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!