Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » 1 éve húzódó hibajegyem még...

1 éve húzódó hibajegyem még mindig nem került megoldásra a Fiat-nál. Jogosult vagyok valamiféle kötbérre?

Figyelt kérdés

Tavaly augusztusban az UConnect Live fiókommal probléma lépett fel, a saját autóm az app szerint nem az enyém. Ezt jeleztem az központi ügyfélszolgálat felé (06-84-101080), kérésükre e-mailben elküldtem nekik a hibajegyem. 30 nap múlva sem érkezett válasz, felhívtam őket telefonon, az ügyintéző türelmet kért. Idén februárig minden hónapban telefonáltam, folyton csak türelmet kértek, én meg februárban meguntam. Körülbelül 1,5-2 hónapja ismét felvettem velük a kapcsolatot, a telefonban az úr azt mondta, már tavaly októberben megválaszolta egy kollégája. Mint kiderült, valamiért nem kaptam meg az e-mailt, de akkor a havonta ismétlődőt telefonbeszélgetések során ezt miért nem említette senki?? Telefoncsere után jeleztem nekik, hogy még mindig fennáll a probléma, nézzenek rá. Múlt hét péntekre ígéretet kaptam, hogy egy kontakjuk keresni fog, hadd ne mondjam, hogy mostanáig sem keresett. Jövő héten lesz 1 éve, hogy az első üzenetemet megírtam nekik.

Ilyen esetben valamilyen kártérítést, kötbért nem kérhetek a FIAT-tól, mert gyakorlatilag van egy szolgáltatásom a kocsihoz (aminek a központi egységéért fizettem), ami gyakorlatilag használhatatlan 1 éve (ezen az appon keresztül kapja a beépített TomTom navi az internetet az RTTI-hez).

Járt már valaki hasonlóan a FIAT-nál vagy valami más cégnél?



2020. aug. 12. 11:10
 1/3 anonim ***** válasza:

Fiat karbantartás - Fiat tervezett karbantartás | Mopar HU

www.fiat.hu › mopar › karbantartas

Az Easy Care karbantartás csomagot azért alkottuk meg, hogy Ön egyszerűen ... 5 különböző megoldást kínálunk, melyek széles körű időtartam illetve futásteljesítmény választékot nyújtanak. ... és teljesítményét minden évszakban, a két éves biztosításnak köszönhetően. ... Külföldről: +36 1 456 3688 (naponta 0-24 óráig).

Hiányzó: húzódó ‎hibajegy ‎mindig ‎tehetek ‎most?



XXI. Multimédia az oktatásban és II. IKT az oktatásban ...

docplayer.hu › 7927909-Xxi-multimedia-az-oktatasban-e...

The understanding of textual information is one of the most important ... Ennek megoldására hirdettek meg egy versenyt [18], amelyen többféle C nyelvű RR generátor ... Az elmúlt években számos kvíz alkalmazás került fel az alkalmazáspiacokra, ... használatában a rendszergazdák nem mindig álltak a helyzet magaslatán.

2020. aug. 15. 04:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Telefonálgatás helyett:

Bemész az ügyvédeddel a márkaszervizbe és addig nem jössz el, amíg nem rendezik

2020. aug. 22. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

A rendezés szerencsére megtörtént még szerda este. Amit viszont ma reggel vettem észre: az Uconnect ingyenes időszakának lejárta változatlan a kocsi vásárlása óta. Tehát egy év elment a levesbe. Még két hete jeleztem az ügyfélszolgálatnak, hogy adják ki részemre az eddigi összes telefonbeszélgetést (még nem emiatt). Kérni fogom azok alapján, hogy hosszabbítsák meg ingyenes időszakomat. Ha egyébként lenne gerinc bennük, nem csak az elvesztegetett 1 évet írnák jóvá, hanem kárpótlásul kettőt vagy többet. Szerintem jogosnak érzem azt, hogy valamiféle kártérítésben részesüljek, mert ez azért nonszensz, hogy egy 5 perces újraaktiválás 1 hét híján 1 év volt... Az ügyintézők össze-vissza beszéltek, mindenki mást mondott, félrevezettek nem is egyszer, kamu információkat közöltek. Kollegina kioktat, hogy az ő ügyszámaik nem is számmal, hanem betűvel kezdődnek, ne szórakozzak vele (e-mailből olvstam). A telefonbeszélgetések kikérésnek jelzése után 1 órával SMS-t kaptam, miszerint egyszer nem válaszoltam kollégájuk íméljére, így lezárják a hibajegyem. Gondolom beijedt az üggyel megbízott személy, ezért technikai hibára fogta a dolgot. Ennyire gerinctelen ügyfélszolgálattal életem során még nem találkoztam, pedig nem ez az első és nem is az utolsó, de szerintem még egy ilyen nem lesz.


UI: Márkakereskedéssel a baj, hogy elvileg ők (évenkénti szerviz alkalmával jeleztem, illetve a kereskedés vezetője/tulaja/igazgatója azt sem tudta, mi az a Uconnect...) csak a kocsi számítógépének teljes átnézése után kérhetnek csak a központtól (ami nem is a magyar, hanem az olasz, mint utóbb kiderült egy telefonbeszélgetés során) újraregisztrálást, ez pedig nekem nem kevés idő és pénz lett volna (a kereskedés messze van tőlem). Persze ha letelt volna tényleg az egy év, akkor szólás nélkül ott teremtem volna a kereskedésnél, és addig nem jöttem volna haza, amíg nem szóltak volna az olasz központnak (vagy a központi ügyfélszolgálat épületénél ugyanez). Nekem a legfurább ezzel az, hogy tök egyszerű a folyamat, mégis a Fiatnál dolgozó emberek 90%-ának fogalma sincsen arról, hogy ez az alkalmazás mi és hogyan működik.

2020. aug. 22. 20:08

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!