Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Aliexpress vitánál csőbe...

Aliexpress vitánál csőbe akarnak húzni?

Figyelt kérdés

A termék nem jó, vitát indítottam majd megkért, hogy intézzük vitán kívül. (2 pendrive aminek a tényleges kapacitása kissebb, mint a látható.

61 és 59 gb pendrive, de csak 47 és 46 gb használható. Tesztel igazolva.)

Ezt írta: "Please follow the steps I said to refund

1. First close the dispute, and then you can open a dispute again.

2. Please choose "Refund and return items" --"personal reason" (" I ordered the product by mistake”)

3. I don't need you refund the goods, I just need you to choose "Refund goods"---"personal reasons". I will give up return the goods.

4. I will agree your dispute, and return your money quickly."


2021. jan. 11. 19:44
 1/9 A kérdező kommentje:
Nem zártam a vitát. Úgy gondolom csak ez véd meg engem és a pénzem,de érdekel jól érzem-e, hogy ez is valami ügyeskedés, mint a pendrive kapacitásának átírása, hogy megtévesszenek. Nem bízom bennük.
2021. jan. 11. 19:57
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

Én se bíznék bennük.

Engem egyszer arra akart rávenni a kínai eladó, amikor nem kaptam meg a termékem, hogy a vita során ne írjam azt, hogy nem kaptam meg, hanem inkább válasszam, hogy megkaptam, de nem tetszik.

Whatsapp-on írogatott nekem, Aliexpresst megkerülve.

Azt ígérte, ha így csinálom, nagyon gyorsan megtéríti a pénzem. Aliexpress szabályzata alapján így viszont csak részleges visszatérítésre lettem volna jogosult.

Megírtam neki, nem érdekel a gyorsaság, szépen kivárom inkább, amíg az Aliexpress refundol.

Fenntartottam a vitát, neki 30 napja volt reagálni, amit természetesen ki is várt, mivel nem fogadtam el az ajánlatát.

Utána az Aliexpress a kereskedő válaszának hiányában lezárta a vitát és visszakaptam a pénzem.


Lehet, hogy valóban korrekten kárpótolt volna és csak a boltja hírnevét féltette, vagy hogy elveszti a jogot, hogy Aliexpress-en árusítson. Én nem mertem bízni benne.

A bolt azóta meg is szűnt. Szerintem jól döntöttem.

2021. jan. 11. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

Köszi a részletes választ. Tett egy 0 forintos ajánlatot az eladó természetesen elutasítottam.

Az mit jelent, ha nem sikerül megegyezni az aliexpress közbelép? Inkább az eladót védi vagy a vásárlót? Jan 14.én lép be az ali.

2021. jan. 11. 20:34
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
Minden kínai mindig arra próbál rávenni, hogy zárd a disputeot, mert akkor nem tudod újra nyitni és onnantól lexarhat. Sose zárd le a vitát... Csak ott egyezkedj.
2021. jan. 11. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
Ali 100-bol 99x a vevőnek ítél.
2021. jan. 11. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 Koplárovics Béci ***** válasza:
31%

Nem lehetetlen, hogy át akar verni, de értem, hogy mit szeretne. Azt mondja, hogy zárd le a vitát azzal, hogy rosszat rendeltél és ezért visszaküldöd, ő meg visszaadja a pénzt. Ő nem kéri, hogy ténylegesen küldd vissza, de visszaadja a pénzt. Ez a része lehet az átverés, hogy pl "de te nem küldted vissza, miért adja vissza a pénzt?". Ugyanakkor viszont ha tényleg "becsületes", akkor tényleg vissza fogja adni a pénzt. És ez azért éri meg, mert ha olyan értékelése van, hogy szar a termék amit küldött (mert az), az rontja az üzletét (rontsa is, mivel szart küldött). És azért írtam a "becsületes"-t idézőjelbe, mert ugyan a pénzt visszaadná, de a szart továbbra is árulná, és aki kicsit is nem ért hozzá, azt tulajdonképpen átveri.

Én sem mennék bele az ajánlatába.

2021. jan. 11. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
köszönöm! Kicsit emeltem is az ajánlatomon. 14.én majd lerendezi a vitát az ali. Magával baszott ki az eladó. Velem akart, de fordítva sült el.
2021. jan. 11. 22:28
 8/9 A kérdező kommentje:
Az aliexpress nekem ítélt. Kb bármit írhattam volna ajánlatnak refundnál mindenre rábólintott volna a fulrefund kivételével. 2630ft volt a 2 pendrive én 2400at kértem vissza és az ali nem módosított rajta. Bedobta ugyanezt refund ajánlatnak. 3 nap maradt hátra zárásig. Az eladó még mindig próbálkozik. Kicsit szánom,főleg a dear friend megszólítások miatt. Megérte ez a vita anyagi szempontból, de kicsit sajnálom.
2021. jan. 15. 22:35
 9/9 anonim ***** válasza:
100%
Ne sajnáld egy pillanatig se, szándékosan le akart húzni egy hamis termékkel...
2021. jan. 15. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!