Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Rendeltem valamit, nem nagy...

Rendeltem valamit, nem nagy dolog (15e+ÁFA), amit sokára tudnak szállítani, de közben visszamondtam, milyen jogaim vannak?

Figyelt kérdés
Azt mondja az üzlet, hogy nem tudják lemondani a rendelést ... én meg nem vagyok hajlandó átvenni és kifizetni. Mit tehetnek?
2010. aug. 16. 19:06
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Olvasd el azon az oldalon a szabályzatot, ahonnan rendeltél. Az ottani rendelkezéseket a rendeléseddel egyetemben elfogadtad és azok rád is érvényesek.
2010. aug. 16. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%
Akkor írd meg nekik, hogy jó, küldjék ki, de 3 nap múlva visszaküldöd. Kötelesek visszavenni mivel internetes vásárlás. De szerintem lemondani is le lehet, ha erélyesebb vagy. Ha nem fizetsz, akkor nem tudnak mit csniálni.
2010. aug. 16. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Ha valami olyasmit rendeltél, amit egyedileg készítenek el a megrendelésedre (pl. egyedi bútor, vagy neveddel hímzett törülköző, stb.) azt sajnos tényleg nem mondhatod le, köteles vagy átvenni, kifizetni, de ilyen megrendelésre előleget szoktak kérni (éppen a kockázatok miatt)!...


Ha semmi ilyen nincs, vagyis bárki által megrendelhető terméket rendeltél, azt a kipostázás előtt bármikor lemondhatod : kérd a megrendelésed törlését!!!

Kipostázás (kiszállítás előtt) minden indoklás nélkül elállhatsz a megrendelésedtől, ez a Vevő törvényadta joga!


Ha a kipostázás után gondolod meg magad, akkor sincs vész : átveszed a terméket, kifizeted és 2 nap múlva visszapostázod és kéred a pénzed visszafizetését!

(A Fogyasztóvédelmi Törvény szerint a Vevő 8 munkanapon belül indoklás nélkül visszaküldheti a terméket és az Eladó köteles visszatéríteni számára a vételárat!)

Ebben az esetben csak a postaköltséget/szállítási díjat veszted el...


Azt is megcsinálhatod, hogy egyszerűen nem veszed át a postástól/futártól a csomagot...

Ez mondjuk nem túl szép dolog, mert ebben az esetben az Eladó "bukta" a szállítási díjat miattad, becsületesebb előre szólni nekik, hogy ne postázzák, mert nem kéred, szíveskedjenek törölni a megrendelésed még kipostázás előtt!


Olyat nem mondhat a cég, hogy nem tudják törölni a megrendelésed : ebben az esetben hivatkozz a Fogyasztóvédelmi Felügyelőségre!!! (Pl.: Panaszt teszel náluk, mert ez az eljárás törvénytelen!)


Amúgy a cég SEMMIT nem tud veled csinálni akkor sem, ha nem veszed át a megrendelt csomagot, legfeljebb dühönghetnek magukban...


===============================


Több webáruházat kezelek évek óta, innen tudom, mit lehet, és mit nem! :-DDD

2010. aug. 17. 04:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!