Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit lehet tenni, ha utánvétes...

Mit lehet tenni, ha utánvétes szállításnál nem azt kapom, amit rendeltem?

Figyelt kérdés

A Praktikertől rendeltem jó pár dolgot és a rendelésem három részre osztották, mert három különböző helyről szállítják.

Egyet rendesen megkaptam, a másodikban 25126 Ft értékű holmik helyett csak valami értéktelen vacak volt, amit nem rendeltem, de csak a futár távozta után bontottam ki a csomagot. A futár nagyon szerette volna, ha kp. fizetek, de lementem vele a kocsijához papucsban, ahol volt töltője a lemerült termináljához, így végül mégis bankkártyával fizettem, vagyis van nyoma, ha kp lett volna, azt simán letagadta volna.

Ez volt pénteken, hétfőn megjött a rendes csomagom, de azt már eszemben sem volt megint kifizetni, így nem is adták át nekem, a futár visszavitte.

Közben persze reklamáltam, sőt az is érdekes volt, hogy csak az első kifizetésre kaptam emailban bizonylatot, a másikra nem és a reklamálásomra azt válaszolták, hogy azért, mert még nem szállították azt ki, de kérdem én, hogyan lehet akkor utánvétet előre fizetni?

Egyenlőre folyik a huzavona, egyre inkább az a véleményem, mert mindkét cég köti az ebet a karóhoz, hogy ők nem hibáztak, szóval, hogy nem kapom meg a megrendelt árumat és a pénzem sem kapom vissza.

Ráadásul ma hozzák a harmadik tételt, amit csak kp tudok kifizetni szerintük, de annak meg semmi nyoma, ha a futár letagadja, akkor semmit sem tehetek, így nagyon nem tetszik a dolog.

Érdemes ezzel rendőrségre menni, vagy mit javasoltok?



2021. febr. 23. 09:57
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
Ez fogysztóvédelem asztala, nem rendőrség.
2021. febr. 23. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:

Nekem az a véleményem, hogy csalás történt, ami ugyan 50000 Forint érték alatt csak szabálysértés, de ha üzletszerűen követik el, akkor bűncselekmény.

Azt gondolom, hogy a futár kavart be, amikor az első csomagomat hozta, kreált mellé egy másikat, ami értéktelen dolgot tartalmazott és ha kp fizetem, akkor simán letagadta volna.

Így aztán én lettem volna a szenyó, hogy később, amikor rendesen kihozzák a csomagomat, nem akarom kifizetni, azzal, hogy egyszer már kifizettem.

Szerencsére nem kp adtam a zsozsót, hanem kártyával fizettem, így maradt nyoma, azt nem lehetséges letagadni.

2021. febr. 23. 10:41
 3/13 anonim ***** válasza:
57%

"Azt gondolom, hogy a futár kavart be, amikor az első csomagomat hozta, kreált mellé egy másikat, ami értéktelen dolgot tartalmazott és ha kp fizetem, akkor simán letagadta volna."


Tök mindegy hogy hogy fizeted, mert minden csomag benne van a futárcég rendszerében és lekövethető az útja.

2021. febr. 23. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:

Ez az, amit a futárnak kifizettem, az nem volt benne egyik cég rendszerében sem, legalább is egyenlőre így tűnik.

Ha kp fizetek, akkor azt a futár letagadhatja.

2021. febr. 23. 10:51
 5/13 anonim ***** válasza:

Jó nagy katyvaszt hoztál össze...


Szóval akkor próbáljuk rendszerezni.

- Amit kaptál csomagot és szerinted nem az volt benne amit rendeltél: KI VOLT A FELADÓ a csomagon? Felvetted vele a kapcsolatot? Mit mondott?

2021. febr. 23. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:

Természetesen azonnal reklamáltam. Már jó néhány telefonhívás történt.

Sajnos mind a szállító cég, mind a Praktiker ügyfélszolgálata a mundérjuk becsületéért harcol, nem tudom, ki hibázhatott?

2021. febr. 23. 11:53
 7/13 anonim ***** válasza:

Mi lenne, ha nem ilyen hangzatos daokta közmondásokban beszélnél, hanem elmondanád, hogy:


- Ki volt a csomagon a feladó?

- Amikor felhívtad a praktikert MIT MONDTAK?


Akkor talán lenne egy minimális esélyünk segíteni...


A szállítóval NEKED nem kell foglalkoznod, semmi közöd hozzájuk. Azzal foglalkozzon az eladó.

2021. febr. 23. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:

Természetesen a Praktiker volt a feladó, de ez csak egy szimpla A4 es nyomtatott lapon volt megjelenítve, amit bárki produkálhat.

Annyi van jelenleg, hogy a Praktiker ügyfélszolgálata az előbb kapcsolt valakit, vélhetően kompetens személyt a Praktikernél, mert az átutalt pénzem megérkezett hozzájuk, továbbá a szállító cég üzenete is, hogy nem akarom kifizetni a megrendelésem, így azt visszavitték, nem adták át nekem, most már reménykedem, hogy esetleg végül mégis történik valami.

2021. febr. 23. 12:49
 9/13 anonim ***** válasza:
73%
Na jó, feladom, teljesen reménytelen...
2021. febr. 23. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
Így az volt feladónak írva, hogy Praktiker?
2021. febr. 23. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!