Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit kellene tenni ha egy...

Mit kellene tenni ha egy interneten megvásárolt termékhez nem adnak jótállási jegyet?

Figyelt kérdés

A termékre 5 év gyártói garancia van, a webshop 2-t vállal. Nem adtak hozzá jótállási jegyet és számlát se. Kb. 1 hónapja írtam nekik, hogy ezek hiányoznak. Még aznap elküldték a számlát email-ben, de a jótállási jegyről nem írtak semmit. Azóta kb. hetente írok neki, hogy jó lenne ha elküldenék azt is. Egy válasz sem jött ezekre az email-ekre.

Gondolom garanciáztatáshoz szükség lenne a jótállási jegyre, nem?



2022. aug. 16. 11:35
 1/4 anonim ***** válasza:
Elég a számla a garanciához.
2022. aug. 16. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Nem. Elég a számla.
2022. aug. 16. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Már a normál boltokban is elég a blokk/számla....
2022. aug. 16. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Köszi a válaszokat.

Azt hittem, hogy kellene fog az is. A számlán kisbetűkkel az szerepel, hogy: "Kérjük, hogy a termékhez mellékelt gyártói garanciajegyet a garancia érvényesítéséhez gondosan őrizze meg! A 10 ezer Forint alatti termékek esetében a számla a garanciajegy."

2022. aug. 16. 13:22

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!