Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ügyfélszolgálatot illik zárás...

Ügyfélszolgálatot illik zárás előtt 5-15 perccel hívni?

Figyelt kérdés

2023. jan. 12. 16:45
 1/10 anonim ***** válasza:
26%
Igen! Meg csak azért is!
2023. jan. 12. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
73%
Miért ne?
2023. jan. 12. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
78%
Voltam ügyfélszolgálatos. Kifijezetten imádtunk az olyan kreténeket, akik miatt tovább kellett 10-15 percet ingyen bent maradni, akik miatt lekéstük a buszt, és várhattunk a hidegben vagy a záporban, és olyan nagy, bonyolult dolgokban kellett segíteni, amik részletesen le voltak írva a honlapon, de lusta volt elolvasni, hülye volt használni a nyomkövetést, képtelen volt eldönteni egyedül, hogy milyen zoknit vegyen pl. Egyetemista voltam, kellett a pénz, de utána úgy voltam vele, hogy inkább az éhhalál. 10 telefonálóból 9 amúgy is idióta, meg agresszív, csak azért telefonál, hogy valakit basztasson.
2023. jan. 12. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:

3

Azért ez nem teljesen igaz. Én is jártam már úgy, hogy felhívtam egy céget egy kérdéssel. Azt mondták, le van írva a honlapon, de én csak nagy nehezen, hosszas keresés és az ügyintéző útmutatásai alapján találtam meg valahol a honlap alján. Részletes volt az igaz, de a hozzá vezető út nem volt egyértelmű. A legjobb az, amikor a főoldalon ki van írva minden, hogy hova menj, hol olvashatod el ezt meg azt. Ha már keresgélni kell három négy menüponton belül, persze hogy az ember eltéved. Meg amikor nem egyértelműek a menüpontok. A mai rohanó világban persze hogy nem fog órákig keresgélni a legtöbb ember. Talán ha rögtön kint van a főoldalon, vagy könnyen megtalálható, és nem túl hosszú, akkor még csak elolvassa, de amúgy nem.

2023. jan. 12. 18:24
 5/10 A kérdező kommentje:
Ja, és nem arra gondoltam, hogy pont záráskor, hanem előtte felhívom 15 perccel mert akkor van időm vagy ilyesmi, és nyilván igyekszem lerendezni az ügyet gyorsan, nem fél-háromnegyed órás beszélgetést csinálni. Én is tudom hogy zárnak és az ügyintéző is menne haza, a kérdés csupán etikai tartalmú.
2023. jan. 12. 18:25
 6/10 anonim ***** válasza:
76%
Szerintem etikátlan, de ez csak személyes vélemény. (én utálom ha utolsó pillanatban hív az ügyfél)
2023. jan. 12. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
100%

Én nem használom ki ezeket. 3,5évig dolgoztam telefonos ügyfélszolgálaton. Nekem 17.00ig szólt a munka idő és addig volt nyitva tartás is. 18.00-ra mentem a munkahelytől 20percre lévő helyszínre. Erre 16.53kor telefonált egy ügyfél aki végig kötözködött és hogy hol találja ezt és ezt és , hogy hogyan kell a 4oldalas nyomtatványt kitölteni, meg hogy akkor mi a szerződési feltételekben stb. Hadd ne mondjam ,hogy 17.30ig voltam vele hívásban és ezt a plusz fél órát nem fizették ki se semmi. Rohannom is kellett, hogy eljussak oda ahová kellett.


Szóval sajnos igenis az emberek nagyon agresszívak tudnak lenni.


Heti egy alkalommal volt este 8-ig ügyfélszolgálat és volt egy kollégám aki 19.59kapott egy hívást és ott kötözködött vele az ügyfél 20percig , le is késte a vonatát. :/

2023. jan. 12. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
100%
Ha surgos, akkor hivjad. Ha varhat holnapig, akkor nem fognak neked orulni, foleg, ha miattad kell valakinek fizetes nelkul tuloraznia.
2023. jan. 12. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
100%

"Én is tudom hogy zárnak és az ügyintéző is menne haza, a kérdés csupán etikai tartalmú."


Nézd, én ezt úgy ítélem meg, ha feltételezhető, hogy hosszabb lesz, mint 10 perc, akkor hívom máskor az ügyfélszolgálatot.

Ha nagyon sürgős, akkor nem érdekel a dolog hosszadalmas ügyintézése. Nyilván, ha menet közben kiderül, hogy mégis tolható a dolog, akkor ezzel kapcsolatban egyeztetek az ügyintézővel.

2023. jan. 13. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
Nyáron ilyen miatt késtem le a nyaralást. Jó is volt...
2023. jan. 22. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!