Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Cipővásárláskor reklamáció...

Cipővásárláskor reklamáció esetén hova forduljak ha én vagyok az eladó?

Figyelt kérdés
Külföldi cég nyitott boltot és rám bízták a hivatalos ügyeket de több kérdés is felmerült reklamációra és cserére vonatkozóan. Minden segítő választ előre nagyon köszönök!!
2011. ápr. 23. 20:41
 1/3 anonim ***** válasza:
Reklamáció esetén jegyzőkönyvet kell felvenni /beszerezni nyomtatvány bolt/ ha a boltvezető nem tudja eldönteni hogy jogos e a panasz KERMI vizsgálatot kell kérni/költséget a bolt állja/ Csere nem kötelező már /de mindenki cserél a vevő megtartása érdekében/ csak originált árut szoktunk vagyis még nem volt a vevő lábán utcán /az látszik a flekken/ azt visszáru jegyzőkönyvel szoktuk megoldani és bármit vehet a vevő ami a boltban található Remélem egy kicsit segitettem.
2011. ápr. 23. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a segítséget! KERMI tudtommal már nincs, helyette a fogyasztóvédelmiseket hol találom meg? Neten nem egyértelmű..
2011. ápr. 23. 22:02
 3/3 anonim válasza:
Legegyszerübb ha kicseréled. A fogyasztovédelem 5 ropi + általában a vevönek adnak igazat. Mi a legtöbb esetben cserélünk ill. levásárolható.
2011. ápr. 24. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!