Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Tényleg nehéz már kirepülni a...

Tényleg nehéz már kirepülni a családi fészekből a fiataloknak?

Figyelt kérdés

miért van ez? miért kell mindennek drágulnia.... :( olyan szomorú vagyok. 2 év után most kaptam munkát 4 órásat és hát abból az ember nem tud megélni... miért ilyen szemét minden? :@ mikor fog odajutni a gyerek h elköltözhessen és családot alapíthasson hogyha fel sem veszik sehova sem pályakezdőként, szakmai tapasztalat nélkül! valaki aki hasonló helyzetben van mint én írjon :$

köszönöm :)

L


2011. máj. 17. 17:19
 1/6 anonim válasza:
Én nem tudok repülni.
2011. máj. 17. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Én hasonló helyzetben vagyok. 4 éve volt az első diplomám.

Azóta sem kellek sehová sem.

Mert:

- Pályakezdő vagyok (legálisan nem volt még munkaviszonyom, amit beírhatnék, csak a szakmai gyakorlatok, igaz az 5 év)

- Diszkrimináció van

- Fiatal vagyok (a 40 évesekhez képest)

- Túlképzett vagyok

- Tolonganak az emberek a szakmámban

- Nincs saját kocsim


Én már nagyon mennék itthonról. Már nem bírom. De nincs hová, hiszen munka sincs.

2011. máj. 17. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Megtanulnak a fiatalok,úgy,mint régen a nagyszüleik ,alkalmazkodni a család többi tagjához. Csak ma divat ez a mindenáron külön kell menni a fiataloknak.
2011. máj. 17. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 Dymo válasza:

17:41


Azért én úgy érzem,hogy ez a 21. századi európában nem egy nagy vágy/elvárás lenne...

2011. máj. 17. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza: