Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Tesco-szervízzel kapcsolatban...

Tesco-szervízzel kapcsolatban tapasztalatok?

Figyelt kérdés

Augusztus 24-én vásároltam a TESCO-ban egy táblagépet. Másnapra kiderült, hogy rossz. Visszavittem, kicserélték. Először jónak tűnt, de napokkal később kiderült, hogy ez is rossz / hibás. Visszavittem, de mivel kicsúsztam a 3 napból, már csak javíttatni vették el. Azóta várok és egy telefont nem eresztettek meg, hogy mi van. Bementem érdeklődni személyesen, ott pedig "kiröhögtek", hogy még csak majdnem egy hónapja van szervízben, mit akarok..? (??!) Majd értesítenek...


Érdeklődnék, hogy átlagosan mennyi időbe telik, mire szólnak az embernek, hogy hé, figyelj már, jöhetsz érte..?


Nem vagyok tökéletesen tisztában mindennel, csak sejtéseim vannak: ha mondjuk október közepéig még mindig semmi, akkor jogomban áll-e tőlük visszakérni a vételárat? Nekem nem most kellett volna nagyon a kütyü, hanem anno, most már sokkal inkább szeretném visszakapni a pénzemet. Levásárolásnak annyira nem örülnék, mivel nem gyakran fordulok meg a TESCO-ban és akkor is általában csak kisebb értékben vásárolok.


Tapasztalatok? Köszi!



2013. szept. 24. 09:05
 1/5 anonim ***** válasza:

Nekem a telefon mondta be az unalmast fél év utén,visszavittem,elküldték szervizbe,3 hét alatt lett kész.

Egy porszivónk is van onnan ami bekrepált,2 év gari volt rá,másfél évet birt,javithatatlan volt,szervizbe átküldték,onnan kellett papir arról,hogy javithatatlan,levásárolhattuk az árát.

(vidéki tesco extra)

2013. szept. 24. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Köszi!


Közben utánanéztem és ha jól olvastam a Fogyasztóvédelmi Hatóság oldalán, akkor jogomban áll elállni a szerződéstől és nem vagyok köteles elfogadni a levásárlást, ez ugyanis nem szerepel a jogszabályban. 15 napon belül lennének amúgy kötelesek kicserélni / javítani, de ha ezen jócskán túllépnek, nem nagyon tudnak védekezni a vásárló panaszával szemben.


Szóval azt hiszem, hogy várok még mondjuk október első hetének végéig és ha addig is semmi, akkor a Fogyasztóvédelem oldaláról kinyomtatott papirossal visszamegyek és visszakérem a pénzem.


Ezzel kapcsolatban esetleg valakinek volt tapasztalata már? :)

2013. szept. 24. 09:40
 3/5 anonim ***** válasza:

Tesconak nincs saját szervíze.

Szerződött javító partnerei vannak.

Ha garancián belül elromlik valami, legtöbbször kicserélik vagy pénzt adnak vissza.

Ha vitatható a probléma, elküldik bevizsgálni.


Vásárlás esetén ha törik ha szakad tartani kell a "3napos" szabályt. Mert utána már csak javítani kötelesek..az meg húzódik halasztódik.

2013. szept. 25. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Terméket kicserélni sem köteles, ez is egy tévhit a vásárlók közében. Általában üzletpolitika és jó hírnév megőrzése miatt szokták cserélni. Pl karácsony után, újév környéke.
2013. szept. 25. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Tudom, hogy nincs a TESCO-nak saját szervize, csak próbáltam röviden, tömören kiírni a kérdést.

Mint mondottam, először kicserélték, mivel másnap rögtön visszavittem. Hétvége volt. A kicserélt darabot még aznap este kipróbáltam - különösen figyelve az előző hibájára és jónak tűnt. Csak mivel hétköznap következett, s mivel dolgozom, nem volt energiám sem időm nyomkodni. Különben is azt hittem, hogy rendben van. Akkor lepődtem meg, amikor 3-4 nap múlva egy teljesen feltöltött és kikapcsolt tabletet megpróbáltam bekapcsolni, de nem sikerült. Totálisan lenullázódott az akksija, pedig használva sem volt. Így hát az újabbat 3 napon belül nem sikerült visszaszolgáltatni. Ezért a sztori. Pedig jobban jártam volna, mert csak 2 db volt belőle és ha nem cserélik, gondolom automatikusan felajánlják a pénzvisszafizetést. Így viszont "nem volt kecmec", ők ezt szervízbe küldik... Holott én már sejtettem, hogy ezzel nem fognak tudni amúgy sem mit kezdeni. Két "nagyon hozzáértő" hölgy állt a pult mögött, de mivel nem tudtam, hogy ez a szerviz dolog ennyire elnyúlik, rábólintottam, hátha viszonylag hamar esetleg kicserélik megint, vagy max. visszaadják a pénzem. De már több, mint egy hónapja náluk van, a gépet meg összesen alig 45 percet, ha használtam ez idő alatt...

2013. szept. 26. 08:08

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!