Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések

A kérdés

Ebay-en vásárolt hibás termék árának visszaigénylésére milyen lehetőségeim vannak?

A bluetooth füles doboza szakadt volt, a fülesen repedés van, a hangerő szabályzó nem működik. Készítettem unboxing videót, szóval tudom bizonyítani, hogy nem az én hibám. Az eladó azt írja, hogy elégedetlenség esetén 60 napos pénzvisszafizetést vállal, de a postaköltséget én állom (ami Kínába dupla annyi, mint a füles ára). Van rá valami mód, hogy visszaküldje a pénzt, anélkül, hogy ennyit költenék feladásra? Mert tulajdonképpen nem én okoztam a károkat.

Keress kérdéseket hasonló témákban: eBay, pénz, visszafizetés, reklamáció, törött, hibás

 2016. jan. 19. 16:56  Privát üzenet  

A válaszok
írd meg neki, mi van - ha nem reagál érdemben, akkor indítasz dispute-ot (a vásárlástól számított 45 napon belül)

A válaszíró 75%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/2Időpont 2016. jan. 19. 18:01 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Akárhányszor írtam eddig eladónak,mindig visszatérítette a termék árát,de soha nem kérte hogy küldjem vissza.!Legutobb is ez volt,tokot rendeltem telora,sérült volt itt ott,jeleztem képpel s és várom vissza a pénzt

A válaszíró 68%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/2Időpont 2016. jan. 20. 12:56 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Mi történik akkor, ha a próba során tönkremegy a termék? Jogos, hogy kifizettetik a gagyi árut?
Köteles e a bolt visszavenni egy valószínűsíthetően gyártásból eredő hiba miatt bűzös - konkrétan állati végtermékszagú - táskát?
Hibás termék vétele esetén, a TESCO-ban hogy kell jegyzőkönyvet felvenni?
Csak a rossz terméket (cipőt) cserélhetem vissza?
Köteles-e a hibás szoftvert kicserélni ill. visszavenni a forgalmazó?
Vásároltam interneten egy terméket, fél nap alatt kiderült, hogy hibás. Ilyenkor kötelezően cserélik vagy van lehetőség a pénz visszafizetésére?

Kérdések az Üzlet és pénzügyek rovatbólKérdések az Egyéb kérdések rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!