Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Jófogás Háztól-házig szolgálta...

Jófogás Háztól-házig szolgáltatása - lemondhatja-e az eladó, ha már elfogadta az ajánlatot?

Figyelt kérdés

Megrendeltem egy fényképezőgépet háztól házig szolgáltatással, amit az eladó jóvá is hagyott. 2 nap múlva hívott fel, hogy a gépet már eladta valakinek személyesen. Ezt meg lehet csinálni?

A GLS-nél pedig ezt írják: "Nincs kiszállítva címzett nem található"

(Csányi Sándorné +36 70 314 8873 Kiskunfélegyháza)



2016. nov. 29. 18:14
 1/1 anonim ***** válasza:

Sajnos megteheti, semmi nem akadályozza benne, és szankciót sem von maga után.

Eléggé etikátlan dolog, de ha meggondolja magát az eladó, egyszerűen megmondja a futárnak a csomagfelvételkor, hogy nincs csomag, amit átadjon vagy jobb esetben még a futár érkezése előtt jelzi a Jófogásnak, hogy töröltetné a megrendelést.

2016. dec. 1. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!