Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Jófogás háztól-házig szolgálta...

Jófogás háztól-házig szolgáltatás igénybevételekor nekem kell megcímezni a csomagot? Eladóként.

Figyelt kérdés

2018. máj. 8. 14:13
 1/4 anonim ***** válasza:
59%
Nem. Gobbi Hilda szokta.
2018. máj. 8. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 Harangozó Csaba ***** válasza:

[link]


A lap alján :

"Csomagcímke a csomag legnagyobb felületén.

A GLS futár mindig a doboz legnagyobb felületére ragasztja a csomagcímkét. Amikor a futárnak átadod a csomagot, mindenképp ellenőrizd, hogy a megfelelő csomagszámmal ellátott címke került rá."

2018. máj. 9. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Oké, ezt értem.. viszont vhol azt olvasom, hogy ők hozzák a csomagcímkét.. máshol meg azt îrják, hogy nekem kell külőn ráirni a dobozra..
2018. máj. 11. 12:27
 4/4 anonim ***** válasza:
A Jófogás Háztól-házigon a futár hozza a csomagcímkét a postázási adatokkal, ő ragasztja rá. Neked nem kell ráírni, ráragasztani semmit a csomagra. Esetleg biztonság kedvéért az oldalára írhatod a csomagszámot.
2018. máj. 30. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!