Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Nálatok működik a Unicredit...

EagleHUN kérdése:

Nálatok működik a Unicredit oldala és internetbankja?

Figyelt kérdés

Nálam ezt dobja ki tegnap óta ha erre az oldalra próbálok menni:

[link]

"

Dear Customer,


unfortunately we could not process your request right now.


Please try again later or if the problem persists, contact our support staff and refer to the following support ID: ******* nem írom ki ide az ID-t *****

"



Illetve itt meg ezt:

[link]

"


We are sorry.

Unfortunately, your request could not be processed.

Please try again later, and, if the problem persists, contact Call Center - 080 88 00 and refer to the following support ID: 01007 3709235680901072578

Thank you for your understanding.

"


Azt én kizárnám hogy egy bank is megengedhetné magának hogy hétköznap 2 napon keresztül elérhetetlenné tegye oldalait.

- Lehet hogy letiltottak?

- Vagy tényleg valami karbantartás van?

- Feltörték az oldalukat vagy mi van?



#Unicredit #Internetbank #elérhetetlensége
2019. febr. 21. 21:27
 1/4 anonim ***** válasza:
Nálam megy minden.
2019. febr. 22. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Köszi.

Sajnos a bankba ma sem jutottam el...


De kísérleteztem és most már tuti hogy a routeremben lévő MAC címet tiltották le.

- Bent a munkahelyemen elértem az oldalaikat amit itthonról nem.

- Itthonról egy gépről sem megy.

(Böngészőtől függetlenül és a cache ürítés sem segít.)

- Külső IP -t sikerült változtatnom (router off és on) de hiába.

- Céges laposról sem ment a routeren keresztül amíg be nem VPN-eztem vele.

Úgy meg elérhetőek az oldalaik, be tudtam logolni stb...

A VPN miatt nem a routerem címe látszik számukra.


Eddig azt sem tudtam hogy ilyet tehet az ügyfelével egy bank...semmi rosszat nem tettem velük.

Csak arra tudok gondolni hogy esetleg korábban elüthettem a jelszót és azért?

Csak az a gáz hogy az oldalaikon vannak a help desk -jük telefonszámai is azt sem tudom megnézni így hogy hogy hívjam fel őket...

2019. febr. 22. 19:13
 3/4 anonim válasza:

Kedves Kérdező!


Ugyanígy jártam. Felhívtam a telefonbankot, ahol közölték, hogy egy szoftverük "kockázatosnak" ítélte az IP címem ezért letiltotta. Azt mondták, hogy indítsam újra a routert, hogy kapjak új IP-t. Nekem nem dinamikus az IP-m ezért ugyanazt kaptam az újraindítás után.


Aztán azt javasolták, hogy beszéljek az internetszolgáltatómmal, hogy adjanak új IP-t. Megkérdeztem, hogy nem lehetne, hogy ők maguk oldják fel a tiltást? Azt mondta a szoftverüket egy külső cég üzemelteti és nem férnek hozzá. Szóval letiltanak a saját oldalukról mikor nem követtem el semmit és még én szaladgáljak, ha újra be akarok lépni.


Kedves kérdező, mi lett a te esetedben, lett újra hozzáférésed?

2019. aug. 26. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Pontosan ugyan ez lett a megoldás, a külső céget ami a biztonságukat kezeli kellett felhívni és azonosításom után fel tudtak oldani a tiltást.


De emlékeim szerint nem IP címre hanem MAC adress -re volt a tiltás rakva, azaz a routeremben lévő és az asztali gépemről klónozott MAC címet tiltották le.


Főleg mert Dinamikus IP-n én előtte kaptam egy újat (szolgáltató Digi) és azzal sem ment.


Elnézést hogy utána nem írtam le ide a megoldást.

2019. aug. 29. 06:54

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!