Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Webáruház hibás ár?

Webáruház hibás ár?

Figyelt kérdés

Megrendeltem egy terméket 140 ezerről 16 ezer ft-ra leárazva. Valószínűleg elírás, kötelesek ezen az áron adni a terméket?


Maga a termék ára jól van feltüntetve, csak a kedvezmény ennyi rajta



2019. ápr. 6. 17:33
 1/3 anonim ***** válasza:
Amíg humán interakció által vissza nem igazolódik a rendelés (tehát az automata visszaigazolás nem számít), a rendelést a webshop törölheti. Amint ez megtörtént (tipikusan egy értesítő, hogy a rendelés átvehető, vagy átadták a szálltó partnerüknek), kötelesek ezen az áron leszállítani, te pedig köteles vagy ezt az árat kifizetni.
2019. ápr. 6. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Szóval ha Hétfőn kapok egy értesítőt, hogy a rendelést feldolgozták, akkor kötelesek ezen az áron szállítani?
2019. ápr. 6. 18:10
 3/3 anonim ***** válasza:

Nem kötelesek akkor sem adni, ha jön a második visszaigazoló levél (az se humán lesz amúgy). Ott is van valami szabály, hogy ha x megyében y embert már érint, akkor biztosítaniuk kell, de itt a pontos számokban nem vagyok biztos.

Továbbá a fogyvéd is úgy nyilatkozott egy ilyenről anno, hogy a vásárlónak is kellő körültekintéssel kell vásárolnia, tehát éreznie kell az erős ferdítést az árban. Az sem döntő érvényű, ha kifizeti valaki előre.


Majd jelezz vissza, mi lett vele.

2019. ápr. 15. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!