Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit tegyek ha elvesztette a...

Mit tegyek ha elvesztette a csomagomat a magyar posta? Sok pénzt buktam ezzel

Figyelt kérdés
Megpróbálom röviden leírni a történetet. Rendeltem egy bakancsot a disturbia.co.uk oldalról amely teljesen megbízható a visszajelzések alapján. Megérkezett a cipő, de nem lett jó a méret. Felvettem a kapcsolatot a Disturbia ügyfélszolgálatával, azt mondták küldjem nekik vissza a megadott címre és elküldik a jó méretet. Visszaküldtem, 7000 Ft!!! volt a postaköltség... elküldték helyette a jó méretet, erről kaptam egy automatikus e-mailt. Mindez kb. másfél hónapja és a csomagom sehol! Érdeklődtem a helyi postánál többször is... a posta ügyfélszolgálatánál telefonon. A Disturbia ügyfélszolgálata megadott egy csomagszámot, ami elvileg a Royal Mail-es azonosítója a csomagnak... ezt nem mutatja a posta.hu.. a postán is azt mondják RX vagy RN a kezdete. hogy tudnék utána járni??? vagy legalább visszakapni a pénzt... legalább a cipő árát, mert nagyon drága volt.
2019. ápr. 25. 18:36
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
2019. ápr. 25. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
A RoyalMail-nál mit mutat a tracking?
2019. ápr. 25. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:

Royal Mail-es _ajánlott_ küldeményeket nem a Magyar Posta, hanem a GLS hozza ki.


[link]

2019. ápr. 25. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
elvileg nem ajánlott levélként lett feladva. köszi utolsó, megpróbálom azért a GLS-Nél még, hátha... egyébként a tracking sehol nem mutat semmit ezért is vagyok már teljesen kétségbe esve.
2019. ápr. 25. 18:47
 5/11 anonim ***** válasza:
100%
Küldd el a csomagszámot (nem, megelőzve a kérdést nem lehet visszaélni vele)
2019. ápr. 25. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Egyébként a panasztételi protokoll szerint a feladónak kell lépnie az ügyben, nem neked. Te semmit sem tehetsz azon kívül, hogy a trackinget figyeled.
2019. ápr. 25. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
A feladónak ugye jelezted már többször is, hogy nem kaptad meg a csomagot? Mit mondott?
2019. ápr. 25. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
igen jeleztem elég sokszor. azt mondta, hogy ők biztosan elküldték
2019. ápr. 25. 19:23
 9/11 anonim ***** válasza:
77%

A csomagszám amit átküldtél nem egy csomagszám, szóval vagy kamu vagy elírás (inkább kamu...)


Mivel fizettél? Ha paypallal akkor sürgősen reklamáld meg.

2019. ápr. 25. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
Akár elküldték, akár nem, csak a feladó reklamálhat mert kézbesítésig az ő tulajdona a cucc. Te a feladónál reklamálhatsz hogy nem kaptad meg. Mivel a "visszajelzések alapján megbízható a cég" így majd visszatérítik a kifizetett összeget.
2019. ápr. 25. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!