Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Online felületen rendelt,...

Online felületen rendelt, hibásan megkapott termék esetén milyen jogaim/lehetőségeim vannak, illetve mit tudok tenni?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


A következő lenne a problémám. Interneten rendeltem egy autóalkatrész webshopból az autómhoz két db első lámpát. A bal oldali lámpa úgy érkezett meg, hogy az egyik rögzítő füle le volt törve, a jobb oldali pedig karcos volt. A csomag kibontását végig fényképfelvételekkel dokumentáltam, amelyeket rögtön meg is küldtem e-mailben a webshopnak, a problémám leírásával együtt. Válaszoltak is, hogy küldjem vissza a lámpákat és küldenek helyette másikat, ami meg is történt. Ma kaptam meg a két db új lámpát, azonban az egyiknek - ezúttal a jobb oldalinak - szintén le van törve a rögzítő füle. Jeleztem a problémát az eladó felé, ezúttal azonban azt a választ kaptam, hogy ők ellenőrizték feladáskor a terméket, náluk még hibátlan volt, és a postánál reklamáljak, majd ők kártérítésként kifizetik az árát. Nem sok reményem volt ezzel kapcsolatban, de tettem egy próbát a postán, viszont mivel nem törékenyként adták fel (a ráragasztott saját "Törékeny" címke nem minősül annak), így részükről nincs alapja erre vonatkozó kártérítésnek.

Mit tudok tenni ilyen esetben? Nem biztos, hogy a szállítás során történt a sérülés, az sem kizárt, hogy igen, annyi biztos, hogy hozzám már ilyen állapotban került a termék.



2019. máj. 6. 17:52
 1/5 anonim ***** válasza:

Fogyasztóvédelem, Békéltető Testület.


sajnos nem bizonyítható egyik fél állítása sem. Ha tényleg sértetlenül adták fel és te sérülten kaptad meg, akkor a postának van igaza, hogy nem törékenyen adták fel, tehát a feladó a hunyó. Persze ezt végig kell rajtuk verni...

2019. máj. 6. 18:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Elállsz a vásárlástól, visszaküldöd és visszafizetik az árát.
2019. máj. 6. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Ha neten rendeltél, akkor van rá valahány napod, hogy elállj a vásárlástól. Szerintem ezek után tedd ezt. Küldd vissza és ne is állj velük szóba többé.

Persze az is furcsa, hogy egyszer az egyik, másszor a másik volt sérült, jogosan gondolhatják, hogy te akartad így ingyen kicseréltetni a lámpákat.

2019. máj. 6. 18:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Várom a válaszukat, ha nem cserélik ki másikra, akkor elállás lesz.


3-as:

Nem gondolhatják azt, hiszen akkor már az első kör után alapból az elállást és a pénz visszautalását kértem volna, nem pedig még most a második kör után is hibátlan lámpát. Plussz bele van gyárilag ütve a lámpa műanyagába a gyártás éve, hónapja, illetve matricán szintén, hónap/nap pontossággal. :)

2019. máj. 6. 19:31
 5/5 anonim ***** válasza:

Álljunk meg!


Az elállás hibás termék esetén nem játszik. Azt csak is kizárólag kifogástalan termék esetén játszhatod el!!!

2019. máj. 6. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!