Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hibás termék cseréje?

Hibás termék cseréje?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Egy hete vásároltam magamnak egy gamer széket és már mikor kibontottam az ülő részen kilógott a varrásnál a cérna. A háttámlánál pedig a zipzár része van elcseszve úgyhogy ha azt kizipzározom azt vissza már nem fogom tudni. Az állítható kartámla lötyög illetve hátradöntésnél ropog a szék. A hátradőlést sem lehet fixálni. Ez annak tudatában ,hogy bátyám rendelt egy ugyanilyen típusú széket ugyan ennyi pénzért és az övé hibátlan (tehát egyik fent említett problémám sincs jelen az övén) enyhén bosszantó. Jeleztem ezeket a cégnek e-mailben. Ilyenkor hogyan tovább? Kicserélik vagy rámondják ,hogy már használtam és mehet a levesbe az egész? 2 év garancia van a székre viszont nem tudom ezekre a hibákra kiterjed-e. Bár a dőlést fixálásának hiánya funkcionális hiba
2019. jún. 9. 18:07
 1/1 SándorÚr ***** válasza:
nem mondhatják rá, de határozott fellépés kell.
2019. jún. 9. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!