Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook

Kategória: Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések

A kérdés
szuszi95 nevű felhasználó kérdése:

Most mit tudok csinálni alliexpressel?

Szerettem volna rendeli 3 db zenélős dobozt. Amikor mindent kitöltöttem, elküldtem hogy vásárlás és utána azt írta ki hogy error: vagy lejárt a munkamenet ideje vagy be kell jelentkeznem. Nem értettem mert be voltam jelentkezve és nem időztem sokat ezzel. Négyszer próbáltam aztán feladtam. De most ahogy néztem jött 4db email a sikeres vásárlásról, és a pénzt is levonta. Durván 3500-4000 ft körül lett volna fizettség, de most levont kb 12 ezret. Nem tudom hogy erre van e esetleg valamilyen megoldás vagy a pénzt már elvesztettem végleg. Sajnos kezdő vagyok az alliexpressben :(

Keress kérdéseket hasonló témákban: internetes vásárlás, alli express, pénz

jún. 11. 21:05  Privát üzenet  

A válaszok
Irj az eladónak, de elvileg néhány napig (amíg nem adják fel) te is törölheted a rendelést. Ha megnézed a rendeléseidet és ott van, hogy CANCEL, akkor töröld, ha már elküldték mindet, akkor nincs mit tenni. Hirdesd meg itthon hátha kell valakinek.

A válaszíró 70%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/2Időpont jún. 11. 21:44 Privát üzenet

"Négyszer próbáltam aztán feladtam"

Az informatikában az interneten (főleg ha fizetési kötelezettséget von maga után) egyszer próbálkozunk. És ha úgy véljük nem sikerült, kiderítjük az okokat, hogy mi a hiba. És ha nem sikerült nem próbáljuk meg újra ugyanúgy, amíg nem tudjuk a miérteket...

A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 80%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/2Időpont jún. 12. 11:29 Privát üzenet

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése

Kapcsolódó kérdések