Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Jelenleg mennyi egy magyar...

Jelenleg mennyi egy magyar pilóta (hivatásos repülőgép-vezető) alapbére? Megéri felvenni a 15 millió diákhitelt, a képzés finanszírozására? Lehet valami biztosítást kötni?

Figyelt kérdés

Ugye kell repülő orvosi alkalmassági, de mi van akkor ha az ember ezen átmegy, él a diákhitellel, normálisan lediplomázik, de mielőtt munkába állna, vagy akár az egyetemi képzés alatt, de (mondjuk) az utolsó évben romlik az egészségügyi állapota és nem állhat munkába pilótaként?


Erre van valami biztosítás (szerű), hogy ebben az esetben ne kelljen vissza fizeztni a hitelt?


Hiszen alig ha van még olyan munkakör, melyből dolgozva tudna keresni annyit, hogy ezt az összeget normálisan tudja törleszteni...



2019. szept. 6. 06:16
 1/9 anonim ***** válasza:
9%
Anyagilag nem éri meg
2019. szept. 6. 06:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Ezt kifejtenéd?
2019. szept. 6. 06:41
 3/9 anonim ***** válasza:
72%
Túl nagy benne a kockázat, ráadásul 15 misi nem kis pénz. Inkább tanulj más jól fizető szakmát, azzal teremtsd meg hozzá az alapot. Van egy ismerősöm, aki bőven 40 éves kora felett lett pilóta. Addig más körben dolgozott, viszont jó fizetése volt, házasságban az asszonnyal összeraktak egy házat, meg apránként haladt a pilótaképzéssel, aztán mikor úgy érezte eljött az ideje, akkor kilépett és azóta csak a repüléssel foglalkozik.
2019. szept. 6. 07:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

Nem ismerem ezt az iparagat, de eddig azt hittem, hogy pilotakat pl. a Wizz Air is kepez. Milyen elonye van egy ilyen BSc-nek?


Van tobb biztositonal is olyan lehetoseg, hogy ha valamilyen kritikus betegseget diagnosztizalnak nalad, akkor egy osszegben fizet X millio forintot. Ezek a betegsegek nagyon ritkak persze fiatal eletkorban.

Szerinted mi lenne a legnagyobb kockazat, mit ertesz azon, hogy romlik az egeszsegugyi allapotod? Latasod?

2019. szept. 6. 07:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
55%
A diákhitel nincs limitálva?
2019. szept. 6. 07:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
23%

"Jelenleg mennyi egy magyar pilóta (hivatásos repülőgép-vezető) alapbére?"

Első tisztként kell kezdeni csak később lehetsz kapitány. elvileg 1-2-3 millió ft cégfüggő meg milyen vonalon repülsz gondolom. Diákhitelt felejtsd el semmilyen hitelt nem veszünk meg tanuljátok már meg végre.

Biztosítást te tudod.

2019. szept. 6. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
95%

Csak a szabadfelhasználású van limitálva, a DH2 meg a képzés árával megegyezik. Mondjuk ilyen összeg esetleg orvosi karon fordulhat elő.

Szerintem nincs ilyen biztosítás, amit a kérdező szeretne vagy hga van is, olyan magas a biztosítási díj, hogy nem éri meg.

2019. szept. 6. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

[link]


Ezen a weblapon a WizzAir-ről találsz információt akár fizetés ügyileg is. (base = alap éves fizetés; a fizetés bruttóban = alapfizetés + megtett km szerinti juttatás + leszállásonként kapott pénz)

2019. szept. 6. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim válasza:
77%
A sima ATPL is meglehetősen nehéz, tovább nehezíted a helyzeted azzal, hogy magyar képzést kezdesz (ráadásul gyakorlatit), ami egyszerre két képzés (hiszen mérnöki képzés, nem a klasszikus EASA ATPL anyag, (a pilóta nem mérnök), ráadásul a nagyon nívós nyugati kurzusok kb. a nem egész a duplájába kerülnek, ha valaki 15 milliós hitelt akar felvenni, ami már így is egy rettenetes összeg, akkor lehet jobban megéri biztosabb intézmény után nézni.
2020. jan. 13. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!