Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Bécsben lehet csupán angol...

Bécsben lehet csupán angol nyelvtudással boldogulni? (szellemi munka)

Figyelt kérdés

Multinál dolgozom itt, Magyarországon. Mint minden multinál, itt is alap feltétel, hogy minimum kommunikációs szinten tudj angolul beszélni. Végzettséget illetően gépészmérnök vagyok, szerintem jól megállom a helyem mindenféle kihívásban. Több helyzetben is angolul kell kommunikálni munkatársakkal, vagy külsősökkel.


Arra gondoltam, hogy megpróbálnék hasonló munkakörben dolgozni kint Bécsben, a jelenlegi bérem több, mint kétszereséért. Viszont csak angolul beszélek, németül csak a nagyon alapokat.


Mennyi esélyem lenne így munkát találni? Illetve szokás alkalmazni ilyen munkakörbe olyasvalakit, aki nem beszélni a helyi nyelvet? (kezdetben)



2020. febr. 26. 17:28
 1/9 anonim ***** válasza:

Úgyis azt fogják írni hogy felejtős.

Érdemes megpróbálni, keresni kell olyan cégeket ahol kell az angol nyelvtudás.

Én is találtam, fel is vettek volna (csak angol, 0 német), igaz aztán mégsem mentem oda dolgozni.

2020. febr. 26. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Némi mázlival előfordulhat, hogy találsz ilyet. Nem mondom, hogy lehetetlen, de nehéz lesz. A németajkúak általában szeretik, ha németül beszélnek velük.
2020. febr. 26. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Egy ismerősöm villamosmérnökként dolgozik odakinn évek óta és nem beszél németül még most sem.
2020. febr. 26. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Dolgozni lehet.


Viszont, a mindennapi életben kell a német, a szociális élethez is.

2020. febr. 26. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
75%