Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Miért nem tudok online vásárlá...

Trutika65 kérdése:

Miért nem tudok online vásárláskor előre utalni?

Figyelt kérdés

Csomó oldalon fizetésnél kivalasztom az utalást és nem dob át a fizető felületre régen mindig át dobott

Ez miért van ?

És ha rá megyek hogy fizetés befejezés úgy hogy az utalást választottam csak annyit ír hogy rendelése kész de mivel nem utaltam semmit jött az e-mail hogy töröltek a rendelést



2020. márc. 23. 23:27
 1/1 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem összekevered a bankkártyás fizetést az utalással.


Átutalásnál (=előreutalás) neked kell a saját netbankodból elindítanod a fizetendő összeget. A bolt ad hozzá egy számlaszámot, ezt gondolom jól látható helyre kiírták, meg elküldték a megrendelés visszaigazoló e-mailben is.


Nem dobhatnak át, mert ahhoz nem férhetnek ők hozzá, ráadásul azt sem tudhatják, melyik bank ügyfele vagy.


A bankkártyás fizetés más tészta, ott nekik van szerződésük a bankkal szerződésben lévő fizetőhellyel, amelyen keresztül zajlik a fizetés. Tehát ebben az esetben ők dobnak át arra a felületre, amelyen fizethetsz.

2020. márc. 23. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!