Ezek hogyan keresnek?
ha elérsz egy bizonyos szintre, akkor igen, meglehet belőle élni
ott vannak a TheVR-os srácok, ők is mikor elkezdték ezt az egészet, még a youtube-ozás mellett ugyanúgy melóztak és amikor úgy látták, hogy már kényelmesen megtudnak belőle élni, akkor felmondtak a munkahelyükön
ez külföldön is így megy, annyi hogy ott gyorsabban eltudod érni ezt a szintet, de kemény munka kell hozzá és elkötelezettség meg kitartás mindenhol..
a legtöbben ingyen csinálják. minimum jó darabig semmi, vagy csak nagyon kevés bevételt tudnak csinálni. vagy más munkájuk van mellette, vagy a szülők/család, megtakarítások tartják el őket.
akinek sikerül elég nagy követő tábort felépíteni és elég jól tudják csinálni az üzleti oldalát is, azoknál jönnek be a már említett bevételi lehetőségek.
a YouTube fizet valamennyit a reklámok megtekintése után, de ez pláne Magyarországon nem annyira magas összeg. irtó sok néző kell hozzá, hogy ez igazán számítson és mindig attól függ, hogy mmennyien nézik a videókat és mennyi reklám megtekintés történik emiatt. hosszabb videókba lehet több reklámot is tenni akár videó közben is, ha több a reklám, amiatt lehet, hogy kevesebben fogják nézni a videókat. meg vannak, akik reklám blokkolót is használnak, belőlük nem lesz bevétel.
a szponzori megállapodások attól függnek, hogy mennyire sikerül jól fizető hirdetőket találni, milyen szerződéseket sikerül kötni.
a nézők támogatásai meg attól függnek, hogy mennyire sokan követnek, milyenek a videók, mennyire jó módú emberek nézik őket és mennyire tudod rávenni őket, hogy támogatni akarják, amit csinálsz.
#6 "Számít az hogy milyen minőségűek a videóid ha jó a marketing mondjuk? Mert sokszor láttam olyat hogy a videó legjobb esetben 240p felbontású de a streamben mégis vagy 50 ember donatelt"
az valószínű azért volt mert már eleve ismerték a streamert és volt egy bizonyos nézőtábora..
ha ismeretlenként elkezdesz 240p-360p-be streamelni/videókat gyártani, akkor senki se fog nézni hidd el nekem... nagyon sokat számít a minőség képileg és hangban is
csak indulj ki abból, hogy rákeresel bármilyen videóra, találasz egyet ami maximum 480p-s és van alatta egy 1080p60-as ami ugyanarról szól, melyikre fogsz rákattintani először? szerintem egyértelmű, hogy az utóbbira
aztán persze ott a thumbnail, cím stb.. amik szintén sokat számítanak
a minőség szubjektív és mindenkinek más mértékben fontos. egyénenként eltér hogy mit mennyire érzékel jó/rossz minőségnek.
na meg az sem mindegy hogy min nézik/hallgatják. egy mobil képernyőn gyengébb minőségű video sem tűnik annyira rossz minőségűnek. egy vacak fülhallgatón, vagy kihangosított telefonon amit egy zajos környezetben hallasz, a legjobb high end hangzás se fog átjönni.
pl. nagyon sokan ugyanolyan jónak hallják az MP3-at, míg mások szenvednek, mennyivel rosszabb a hangzása a bakelitnél.
ezen kívül több féle minőségről érdemes beszélni. a technikai kép/hang minőség csak egy tényező. a beszédtechnikai, nyelvtani, megfogalmazásbeli minőség is sokat számíthat, aztán ott a történetmesélés minősége. mennyire mesél el valamit, mennyire érdekesen teszi, stb.
aztán van amikor az egész nem számít, mert egy vacak minőségű, semmiről nem szóló video lesz népszerű, mert vicces, gáz, menő, akármilyen.
a legfontosabb a trendekre ráérezni
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!