Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » AVL-nél milyen gépészmérnök...

AVL-nél milyen gépészmérnök gyakornoknak lenni?

Figyelt kérdés
Jól hangzik egy-két pozi, és az elvárásoknál semmi extra nincs. Nehéz bekerülni? Betanítanak rendesen? Milyen a munkakörnyezet? Fizetés?

2021. febr. 5. 22:00
 1/5 anonim ***** válasza:
Szerintem jó. Egyik legjobb hely egy gyakornok számára. Hajrá!
2021. febr. 7. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Köszi szépen! Kicsit részletesebben válaszolnál a többi kérdésre is? :D
2021. febr. 7. 22:15
 3/5 anonim ***** válasza:

Hát hogy nehéz-e bekerülni, azt nem tudom. Rajtad múlik meg, hogy milyen pozira mész. Van teszt és interjú is.

A munkakörnyezet jó volt, amikor ott voltam. Most költöznek érdre gondolom modern lesz az irodaház is.

Fizetést majd megmondják, úgyse alku tárgya általában a gyakornoki poziknál. Talán 1000ft/óra volt annó, de ez évekkel ezelőtt volt.

2021. febr. 7. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Gyakornokként, ha autób*zi vagy, akkor tulajdonképpen egész jó, valódi fejlesztés zajlik, persze ennek is vannak unalmasabb, dokumentációs fázisai. A feladat attól függ, hogy melyik osztályra kerülsz, pl. design vagy analízis esetében egyértelmű, motorfékpad és kalibráció területen mérések kiértékelésére lehet számítani, de arra is van esély, hogy még nem szériagyártott német prémiummodelleket vezess.


A fizetés gyakornokként gondolom a szokásos diákbér, bekerülni 2-3 éve elég könnyű volt még főállásba is, de a vírus miatt a gyakornokokat elküldték, én így azt gondolnám, hogy először őket próbálják visszavenni, ha még aktuális nekik.


A munkakörnyezet egy régi szocialista irodaház volt egy lepukkant kelenföldi utcában, az udvaron motorfékpadokkal, az irodákban persze alap a légkondi, vízgép és egyéb multis dolgok. Ezen kívül van még külső, modernebb, bérelt iroda is a SW fejlesztőknek, most viszont egy teljesen új telephely épül Érden, így hosszabb távon azzal érdemes számolnod.


A probléma viszont az, hogy a fizetés főállásban elég gagyi, messze elmarad a nagyobb nevű multiktól. Arra való, hogy kezdőként gyűjts 2-3 év tapasztalatot, aztán lépj tovább, lakás/autó/család nem lesz belőle, ha nem vezető vagy (márpedig nem leszel az, mert elég primitív az organigramm). Persze van, akinek megfelel és má régóta ott van, emberileg egyébként nem rossz, nincs stressz, fúrás, a HR próbál mindent elkövetni (a fizetést kivéve), csupa fiatal autómániás mérnök, ha jól érezted magad egyetemistaként, akkor nem lesz baj vele.

2021. febr. 7. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Ja és anno nagyon jól betanítottak mindenkit, azóta nem tudom. De ez csoport függő is bizonyára.

Ami biztos, hogy az AVL-nél nem aktatologatni vesznek fel, hanem mérnöki munkát kell csinálnod. Pár hónap után ugyanazt fogod csinálni, mint a mérnökök. Szerintem ettől több nem kell gyakornokként.

2021. febr. 7. 23:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!