Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Hülyeség jól fizető irodai...

Hülyeség jól fizető irodai munka mellett, közel 40 évesen mozdonyvezetői karrierről álmodozni?

Figyelt kérdés

febr. 17. 11:29
1 2 3
 11/23 A kérdező kommentje:
vissza, persze. Miért ez az álmom? Mert szerintem sokkal szabadabb érzés lehet ilyesmit csinálni, mint ülni a szgép előtt és excel táblákat, meg egyéb too-okat töltögetni adatokkal. Azt hiszem, valami valódibb dologra vágyom.
febr. 17. 16:11
 12/23 anonim ***** válasza:
100%
Abszolút jogos ezt érezni sok év multis munkatapasztalat után, főleg hogy sokszor nem látod a megfogható következményét a munkadnak, de szerintem a kérdés az, hogy mondjuk ez a mozdonyvezetői munka meddig tudna motiválni. Mikor fogod azt mondani hogy elég volt a vezetőfülkében tolteni napi sok órát, most már masra vagyok. Persze hogy ha ez volt a gyerekkori álmod akkor lehet más a helyzet, de ebből az állásból se pillanatképeket ragadj ki hanem hosszútávon gondolkozz. Nem mondom hogy ez a munka nem lehet stresszes vagy érdekes de azért nagyrészt csak bamulsz ki a fejedbol, szerintem elég monoton tudna lenni nap mint nap. És akkor meg ott leszel ahol voltál.
febr. 17. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/23 anonim ***** válasza:
69%

""A meló elég vacak lett, régen tényleg jobb volt." - miért? Most jobbak a vonatok, jobb a technológia. Miért rosszabb most egy vonatvezetőnek, mint régen?"


A játművek valamivel jobbak igen, de kb ennyi a pozitív változás.

Régen a kollégák kollégák voltak és lehetett egymásra számítani. Mára minden nodmális ember vagy elment nyugdíjba, vagy elhagyta a mávot és magántársaságknál dolgozik, vagy teljesen feladta a mozdonyvezetői pályát.

Akik pedig helyettük felvételre kerülnek azok már megélhetési mozdonyvezetők. Legyen egy hely ahol be vannak jelentve oszt jóvan.

Azért az nagyon elszomorító amikor bemész egy vezetőállásra és nagyobb a szemét mint az aluljáróban.

A vezetőség exchuszárokból áll, legyen minden cella kitöltve és onnantól semmi nem érdekli őket. Vonatot is csak képen látnak.

febr. 18. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/23 anonim ***** válasza:
100%
A vezetőség is egyre rosszabb, köztudott teli fideszessel és különböző csókossal. A vezetőség hozzánemértő, nemtörődöm, sok főnök csak kamucégekkel tolja ki a pénzt a MÁV-ből, miközben a valódi munkát végzők közül kb a mozdonyvezetők, forgalmisták, meg tán a vezető jegyvizsgálók vannak megfizetve. De nincs megfizetve a pénztáros, a járműszerelő, kocsirendező stb, nem is csoda nem találnak sok helyre embert. A szakszervezet köztudottan fideszes, régen Gyurcsány idején mindig sztájkoltak, most meg az Orbán segét nyalját. Szakértők, meg mindenféle irodisták bérére van pénz, de a valódi munkát végzőket meg nem fizetik meg.
febr. 18. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/23 anonim ***** válasza:
0%
Mozdonyt szerintem nem vezethet nő csak motorvonatot. Flirt pl
febr. 18. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/23 anonim ***** válasza:

Ha elolvasod az értékeléseket, akkor tudod mi van.


[link]


Apám forgalmista, meséli ,hogy kalauzokat akarják átképezni átképezni motorvonatvezetővé, a vicc ,hogy egy kaler nettó 150ezret keres, olyanok osztályozzák a munkáját akik diplomások, de a büdös életben nem dolgoztak kalauzként. Több irodista kamupozíció kamuembereknek. Komoly munkaerőhiány apám havi 50-60 órát túlórázik, mert nincs forgamista, kocsirendezőként, kalauzként még többet kell mert már nincs ember, munka sok, több műszakos. Irodai állásra meg százszoros a túljelentkezés, egyetemi végzéssel nettó 270 ezer a minimálbér amit kapsz a cégnél. Jóformán alig kell megszakadni.

febr. 18. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/23 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat, a MÁV-tól elment a kedvem. De mondjuk szerencsére nemcsak a MÁV van, már magán vasutak is képeznek vonatvezetőket. Azoknak még utánanézek.
febr. 19. 08:22
 18/23 anonim ***** válasza:
48%
Nem is tudtam, hogy ismét lesznek vonatvezetők. Utoljára a 80-as években volt ilyen munkakör. Ezek szerint újra szükségesnek látják, ráadásul a magánvasutak is?
febr. 19. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 anonim válasza:

Szerintem meg nagyon is jó munkahely/munkakör!

Ha elhivatottságot érzel a hivatás iránt,jelentkezz!

Mindennek megvan a pozitív-és a negatív oldala is.Nyilván itt sincs kolbászból a kerítés.

febr. 19. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/23 anonim válasza:

Pedig ha nő vagy csak a Startot tudod választani. Egyre több nő van mostanában motorvonatos képzéseken.

Egyébként én mindig mondom a gyakornokoknak, ha véletlen hozzám csapódna egy, hogy nem kell felvenni ezt a besavanyodott, semmi sem jó stílust. Igen, lehet nem olyan jó a helyzet mint régen volt de annak kell örülni ami most van.

Létszámhiány van és lesz is, lehet jönni mv-nek, de elhivatottnak kell lenned továbbá sokat is kell tanulod. Csak akkor jelentkezz ha hajlandó vagy feláldozni a szabadidőd nagy részét tanulásra, és elfogadod, hogy a tanfolyam idejére (ami kb 2 év) a béka segge alatt lesz a béred. Lehetne itt sorolni mindent órákig, de úgy is megtapasztalod.

febr. 19. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!