Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Jobb metróvezetőnek lenni,...

Anonim089 kérdése:

Jobb metróvezetőnek lenni, mint mozdonyvezetőnek lenni?

Figyelt kérdés
jún. 6. 13:19
 1/7 anonim válasza:
91%
mozdonyvezetőként kevesebb retardáltal találkozol
jún. 6. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
79%
A metróvezetőkre idővel nem lesz szükség, a 4-es metró is teljesen automata, a világon korábban is volt már ilyen. A 3-as metró is félautomata amióta létezik és a 2-es is az lett, amikor 2007-ben felújították. Ez annyit tesz, hogy maga a szerelvény magától megy, a vezető csak ajtót nyit, zár, majd megnyomja a start gombot, erre a metró elvezeti magát a következő állomásig. Majd ha egyszer eljutunk odáig, hogy nem lopják a közpénzt, benne van a pakliban, hogy teljesen automatizálják a rendszert.
jún. 6. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%
2-es, az M3 tudtommal még nem félautomata. De ettől még a jövő az, ahogyan írod. A munkám miatt a mozdonyvezetői oldalt elég jól ismerem, bár (még) nem küldött el a cég tanfolyamra. Azt tudom mondani, hogy nehéz hivatás, nagy felelősséggel, sok hátülütővel és buktatóval, de ha valakinek van hozzá affinitása, azok nagyon szokták szeretni, meg is értem, hogy miért. Emellett a fizetés is aránylag jó, ahhoz képest, hogy érettségivel + kb 1,5 éves tanfolyammal lehet csinálni, kifejezetten (akinek több éjszakása meg vezetési órája van az adott hónapban, jóval többet visz haza, mint én kezdő mérnökként). Ezzel szemben a metrónál ugyanúgy megvan a felelősség, meg a normál életritmushoz kevéssé igazodó beosztás, de monotonabb, és a pénz is lényegesen kevesebb. Ráadásul amíg a vasúton még nagyon sokáig nincs realitása Magyarországon az önvezető vonatok szélskörű elterjedésének, metrónál annál inkább van.
jún. 6. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%
#3, de félautomata volt már a 90-es években is, jelenleg is az. Az más, hogy nem használták, mert a pálya rossz állapotban volt, nem lehetett gyorsan menni, de az automata ezt nem veszi figyelembe (azt feltételezi, hogy rendesen karbantartják), mindig a megengedett maximum közelében hajtja a vonatot. De most, hogy lassan kész a felújítás, jó állapotú a pálya, már semmi akadálya, hogy használják.
jún. 6. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%

Már kérdezted, és akkor is hasonló válaszokat kaptál.

https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__tomegkozlekedes__..

jún. 6. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Egysik se, rabszolgamunka mind a kettő
jún. 9. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

"Egysik se, rabszolgamunka mind a kettő"


Nem vagy tájékozott a témát illetően. Ez a saját szegénységi bizonyítványod.

jún. 10. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!