Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mennyire okés hogy olt....

Mennyire okés hogy olt. igazolvány nélkül nem vesznek fel/foglalkoztatnak?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Egyetemista hallgató vagyok, kereskedelem-marketing képzésen - ilyen irányban nézelődök most gyakornoki munkák után (irodai munkavégzés). Jelenleg dolgozom is egy helyen de már jó ideje, így szeretném máshol is kipróbálni magam. A jelenlegi hely ahol vagyok (iroda) a home office félig engedett, de ha bejövök az irodába nekem maszkban kell lennem mert nem vagyok beoltva - emiatt rengetegszer érzem hogy diszkriminálnak velem, a vezetőségtől többször megkapom a "mikor tervezed magad beoltatni a csapat érdekében"? kérdést - Szerintem ilyet nem tehetnek.

A másik hogy szintén irodai munkára jelentkeztem máshova, ahova fel is vettek volna, de miután kiderült hogy nincs oltásom és olt. igazolványom, közölték hogy így nem lehet belépni a céghez dolgozni, mert ezzel veszélyeztetném a többi kollégát (logikus aki bevan oltva nincs védve az oltatlannal szemben, egyébként ezt az interjún nem közölték), vagy heti szinten saját költségre csináltatok pcr tesztet, és akkor úgy lehet...


Ilyen jogszabály vagy törvény van hogy a munkahely megszabhatja hogy nem enged dolgozni ha nem vagyok beoltva?

Mit tudok tenni? Nektek milyen tapasztalatotok van?

Egészségügyi okok miatt amíg lehet elkerülném az oltást..

nagyon elszomorít a helyzet, az emberek agymosottsága, a diszkrimináció....


23L


2021. júl. 29. 21:46
1 2 3
 1/27 anonim ***** válasza:
67%

Agymosottnak gondolsz 6 millió feletti embert?

Azért picit gondolkozz el, mit állítasz több, mint 6 millió emberről!

2021. júl. 29. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/27 anonim ***** válasza:
25%
Undorító
2021. júl. 29. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/27 anonim válasza:
59%

Aki be van oltva, nem értem miért tart ennyire az oltatlanoktól, hiszen ő védett, ezért rendelkezik védettségi igazolvánnyal is, nem?