Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Multinacionális cégtől mennyi...

Multinacionális cégtől mennyi idő után szokták általában elküldeni az embert, ha nem elégedettek vele? (Mérnöki/IT terület)

Figyelt kérdés
Pályakezdő vagyok és érdekelne, hogy megy ez általában.

2023. márc. 29. 19:03
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Próbaidő alatt kiderül. Multitól elküldeni nem igen szoktak. Sok idő új embert találni és betanítani. Persze ha az illető nem dolgozik, akkor előbb-utóbb kiderül a turpisság és lesz következménye.

Aki dolgozik rendesen és nem seggfej, azt nem küldik el.

2023. márc. 29. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Nagy multicegtől senkit nem rúgnak ki, 20 éves multi-multis palyafutasom alatt egy emberről tudok akit kirúgtak, de az gyakorlatilag fogyatekos volt (mernök!), olyan megmozdulasai voltak, hogy en már az első után kirugdostam volna a kapun, elég sok húzasa volt, mire elérte, hogy felmondjanak neki.

Aki nem csinál semmit, de az adminisztrációt elvégzi, azt nem rugják ki, egyébként ez baromi demoralizáló is a nirmalis dolgozók számára.

2023. márc. 29. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
59%
Amint megvan az utódja.
2023. márc. 29. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Általában ilyenkor szép lassan szarabb helyekre rakosgatják azt az illetőt vagy az éves értékelésekben lehúzzák és kevesebb prémiumot/emelést kap.

Kirúgás viszont ritka, mert macerás

2023. márc. 30. 00:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Több multinál voltam. Ha valaki nagyon alulteljesít, akkor próba idő alatt elküldik de ilyet nagyon keveset láttam. Próba idő utáni kirúgást még csak olyanért láttam, ami valami súlyos kötelezettség szegésért járt.

Az alulteljesítőket ha nem képesek fejlődni általában a céges leépítések során küldik el.

2023. márc. 30. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések: