Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » A gépészmérnök szakma megbukott?

A gépészmérnök szakma megbukott?

Figyelt kérdés
Úgy látom, hogy az amúgy is telített szakmát szinte romba döntötte a gyenge gazdasági teljesítmény és a hanyatló német autoipar. Lehet ebből a közeljövőben kilábalás? Ha lenne valamilyen rohadt nagy ipari forradalom, az is inkább a villamossagnak kedvezve. Én még csak pályakezdő vagyok, de nagyon kilatastalannak latom a helyzetet. Arra gondoltam, hogy jobban jarnek ha egy normalis két kézi szakmát tanulnék, azzal jobban járnék, meg akkor nem is lennék egy multihoz láncolva egy életre. Szerelgetni szeretek, szoval tudnek mihez nyulni.
ápr. 27. 20:13
1 2 3
 1/26 anonim ***** válasza:
81%
Gépészmérnökként kismillió helyen lehet dolgozni, nem csak autóiparban. És nem csak Magyarországon
ápr. 27. 20:37
 2/26 anonim ***** válasza:
76%
581 aktív álláshirdetés van gépészmérnök kulcsszóra most a professionön
ápr. 27. 20:38
 3/26 anonim ***** válasza:
26%
Mi a kérdés???
ápr. 27. 21:14
 4/26 A kérdező kommentje:
Az lenne a kérdés, milyen iranyba mehet a jövőben a szakma? En ugy latom, hogy rohadt sokan vegeznek es fognak vegezni, de a jovoben, ahogy fejlodik az ipar, oda jobban kell inkabb az IT/villamossag. Nem latom azt, hogy konnyen lehetne ezzel elhelyezkedni normalisabb fizetesert, tobb ev tapasztalattal sem. Ti mit gondoltok erről?
ápr. 27. 21:29
 5/26 anonim ***** válasza:
81%
Szerinted, mit csinál egy gépészmérnök, hogy így temeted a szakmát?
ápr. 27. 21:55
 6/26 anonim válasza:
89%

Bro az egész gazdaság döglődik. Nem lehet ezt kijelenteni, hogy csak a gépészmérnőki rossz, a villamosmérnöknek bezzeg milyen jó.

Én is utólag rájöttem, hogy inkább az épitkezés a jövedelmezőbb szakma nekem, de most mit lehet tenni. Próbálkozni, váltani, fejlődni kell, ez van.

Az EU nyitott számodra, mehetsz szerencsét próbálni.

ápr. 27. 22:46
 7/26 anonim ***** válasza:
14%

“ Gépészmérnökként kismillió helyen lehet dolgozni, nem csak autóiparban. ”