Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » A gépészmérnök szakma megbukott?

A gépészmérnök szakma megbukott?

Figyelt kérdés
Úgy látom, hogy az amúgy is telített szakmát szinte romba döntötte a gyenge gazdasági teljesítmény és a hanyatló német autoipar. Lehet ebből a közeljövőben kilábalás? Ha lenne valamilyen rohadt nagy ipari forradalom, az is inkább a villamossagnak kedvezve. Én még csak pályakezdő vagyok, de nagyon kilatastalannak latom a helyzetet. Arra gondoltam, hogy jobban jarnek ha egy normalis két kézi szakmát tanulnék, azzal jobban járnék, meg akkor nem is lennék egy multihoz láncolva egy életre. Szerelgetni szeretek, szoval tudnek mihez nyulni.
ápr. 27. 20:13
1 2 3
 21/26 A kérdező kommentje:
Így latom en is, a sok szopassal es stresszel nem latom aranyosnak az anyagiakat jelenleg.
ápr. 29. 19:15
 22/26 anonim ***** válasza:
Van 10ből 1 állás ami soso jól fizet,kényelmes irodai,akár HO-val megspékelt,relatíve stresszmentes. A maradék meg xarul fizető gyártásközeli stresszes-szivatós kizsigerlő természetesen 0 HO-val.
ápr. 29. 21:42
 23/26 anonim ***** válasza:
#11-es persze,gondolom senior tudású ember kéne mindenhovà bruttó 700 ért,nyilván nem találnak ilyen embert könnyen...
máj. 1. 16:55
 24/26 anonim ***** válasza:
Persze, pályakezdőként örülhetsz ha felvesznek valahova és nem leszel munkanélküli
máj. 1. 20:27
 25/26 anonim ***** válasza:

“#11-es persze,gondolom senior tudású ember kéne mindenhovà bruttó 700 ért,nyilván nem találnak ilyen embert könnyen”

Nem tartom túl valószínűnek, mert én interim projekteket vállalok, ha utánam kifizetik a közvetítőcégnek, amit azt a havi 12-15ezer eurót, akkor annál olcsóbban megvan az állandó ember. De addig jó nekem, amíg nem találnak embert 😁

máj. 1. 21:19
 26/26 anonim válasza:
77%

Ez a 600 állás van meg bármiben elhelyezkedhetsz bu**ság