Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Mi a tényleges beosztásom?...

Mi a tényleges beosztásom? Könyvelő? Adminisztrátor? Asszisztens?

Figyelt kérdés

A munkaszerződésem alapján adminisztrátor munkakörben dolgozom egy könyvelőirodánál. A főbb feladataim vevő-szállító számlák könyvelése, banki kivonatok rögzítése, egyszerűsített és "rendes" munkavállalók be- és kijelentése.

Munkahelyet szeretnék váltani és nem tudom mit írjak az önéletrajzomba.


2016. nov. 8. 10:50
 1/2 anonim ***** válasza:
Ha a munkaszerződésben adminisztrátor van megjelölve, akkor ezt írd bele, de részletesen térj ki az önéletrajzodban, hogy könyvelési feladatokat is végeztél. de ha fel akarod tuningolni az önéletrajzod akkor írd bele, hogy könyvelői asszisztens pl. más kérdés, hogy könyvelő-e vagy, mert a következő munkahelyen meg lehet kérik a tényleges papírokat,tudást. szóval nagyon kamuzni nem a legjobb megoldás,kis tuning belefér.
2016. nov. 8. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Attól hogy képes vagy adatokat rögzíteni, még nem leszel könyvelő. Az adminisztrátor elég pontosan lefedi azt, amit csinálsz.
2016. nov. 8. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!