Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Erre a szituációs gyakorlatra...

Erre a szituációs gyakorlatra mi a jó válasz?

Figyelt kérdés

Állásinterjún kellett a következő szituációt eljátszani: a tegnapi napon az éjszakába nyúlóan sokáig dolgoztam a főnökkel egy projekten, melyet sikerül befejezni és az eredményét e-mailben elküldtem az ügyfélnek. Az ügyfél másnap reggel felpaprikázva felhív, hogy nem működik amit megkapott és azonnal főnököt kéri, aki nincsen bent az irodában.

Hogy kell ezt a szituációt helyesen megoldani?



2017. júl. 24. 15:45
 1/8 anonim ***** válasza:
85%
Lehet én gondolom túl hétköznapinak, de megmondanám, hogy amint elérhető a főnök jelzed neki a problémát, és felveszed az ügyféllel a kapcsolatot, de ha van rá mód te is szívesen a rendelkezésére állsz. Bár ez az én személyes véleményem, lehet elhasalnék, de nem hinném, hogy túl kéne bonyolítani ezt a helyzetet.
2017. júl. 24. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
75%
Uhh, most nézem eléggé megkavarodtam a személyes névmásokkal a válaszomban, remélem attól még érthető :D
2017. júl. 24. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
60%
"Sajnos a főnök jelenleg nincs bent, talán én is tudok segíteni." Ha ezt elfogadja, akkor segítek, ha nem, akkor megkérem, hogy adja meg az elérhetőségét, és elmondom, hogy amint tudja, megkeresi a főnök.
2017. júl. 24. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
11%
Nem értem, hogy miért kellett éjszakába nyúlóan sokáig dolgozni? Sokkal nagyobb a hibalehetőség, én az ilyen dolgokat inkább egy rövid alvás után, kora hajnalban intézem. Bár az igaz, nálunk én vagyok a főnök. :-)
2017. júl. 24. 16:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Én megmondanám, hogy éjszakáig dolgoztunk rajta, a főnök még alszik, és én is álmos vagyok a hisztijeihez, de ha kulturált hangnemben elmondja, hogy hol akadt el, megpróbálok segíteni.
2017. júl. 24. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
65%

Négyes, hallottad már azt a kifejezést, hogy határidő? Ha valóban főnök lennél, akkor nem írtál volna ekkora sületlenséget. :)


Egyébként a szituációt én sem érzem olyan bonyolultnak. Tájékoztatnám arról, hogy a főnök nem elérhető. Illetve megpróbálnám kiszedni belőle, hogy mi a probléma, és igyekeznék orvosolni azt.

2017. júl. 24. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Határidő, igen, valahol már hallottam. :-) Sosem mulasztottam el határidőt, és sosem dolgoztam emiatt éjszakába nyúlóan, mert az a legrosszabb megoldás! Fáradtan nagyságrendekkel nagyobb a hibalehetőség, emiatt dolgozom inkább kora hajnalban, még egy rövidebb alvás után is, mert úgy hatékonyabb.

Emiatt érzem a példa szituációs gyakorlatot kicsit "sántának", sőt, nagyon is, hiszen az eredménye egy elégedetlen, felpaprikázott ügyfél.

Hol maradt az ellenőrzés? Kicsit (sőt nagyon) a mostani BKK-T-Systems esetre hajaz ez az egész szituáció, vagyis aki csak egy ilyen szituációs gyakorlatot képes kitalálni, az alkalmatlan a pozícióra.

Összefoglalva a lényeg: ÉN nem így dolgozom, mert ha így történne, akkor ott már valamit előtte elbaszarintottam.

2017. júl. 25. 07:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
No igen, nekem is az volt a gondom vele, hogy az eleve egy vesztes szituációban vagyok, hiszen ő az állítja, hogy az elküldött dolog hibás. Természetesen én is megígértem neki, hogy a főnök visszahívja, de folyton csak hajtogatta, hogy neki most kell és amúgy is nem működik amit küldtünk...
2017. júl. 25. 10:12

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!