Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Most szeretem a munkám, de...

Most szeretem a munkám, de közben érdemes próbálkoznom máshol is, még jobb helyet keresve?

Figyelt kérdés

Gépészmérnök vagyok, és elégedett vagyok a munkahelyemmel. Eközben rendszeresen jelennek meg olyan álláshirdetések, amik szintén tetszenek nekem, illenek hozzám, bár leírásból még nem derül ki, hogy olyan extra szuper hely lenne. Mégis azon gondolkodom, hogy beadjam-e néha-néha ilyen helyekre az önéletrajzom, nem túl komoly szándékkal, mert jó a mostani munkám, de jó eséllyel behívnak interjúra ahova beküldtem, és hátha valamelyiknél kiderül, hogy jobb hely, mint ahol most vagyok, és akkor leváltom a mostanit egy még jobbra.

Végül is mit veszítek azzal, hogy néha elmegyek interjúzni ide-oda? Bár lehet, hogy ha elutasítom a cég ajánlatát, akkor máskor már nem fognak behívni sem egy másik hasonló munkakörükhöz.

Érdemes sokat próbálkozni, nem túl komoly szándékkal is, hátha horogra akad valami nagyon jó, vagy inkább megfontoltabban és ritkábban, de akkor azt nagyon komolyan véve?



2017. okt. 2. 11:36
 1/1 anonim ***** válasza:
100%
Évente 1-2 interjúra akkor is célszerű elmenni, hogyha amúgy nem tervezel váltani. De így gyakorolsz, ha épp élesben kell majd interjúznod, akkor nem fogsz izgulni úgy. A másik meg, hogy így képben leszel, nagyjából látod folyamatosan milyen lehetőségek vannak, miben célszerű fejlesztened magad. A legrosszabb, ami történhet, hogy kapsz egy tök jó ajánlatot. Pénzben jelentősen előre lépni első sorban úgyis csak munkahely váltással tudsz (nem törvényszerű, de általában így van), szóval nem érdemes olyan nagyon "elkényelmesedni" egy munkahelyen, mert elszalad melletted az idő és utána nehezebb lesz újra felvenni a ritmust.
2017. okt. 3. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu