Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Ha jelentkezek a meghirdetett...

Ha jelentkezek a meghirdetett állásra, de elutasítanak, vagy nem is foglalkoznak velem akkor mit szeretnének?

Figyelt kérdés

Jelentkeztem eddig jó sok hirdetésre, 3 eddig visszaírt, hogy nem én nyertem el a munkát, erre a hirdetésük még mindig fenn van, sőt ebből 2 olyan cég, hogy nincs emberük és még a főnök is beáll dolgozni mint áruszállító. Vagy olyan hely ahol kimondottan minimálbért fizetnek és úgy beszélnek az alkalmazottal ahogy nem érdemli meg.


Direkt azért jelentkeztem ilyenekre mert engem nem érdekel, hogy hogyan viselkednek velem, engem a túlóra sem zavar mert nincs jobb dolgom.


Nagyon zavar, hogy elutasít még egy-két ilyen furcsa cég is. Fényképes önéletrajzot küldtem nekik ahol kultur madzagba öltönybe feszítek. Igaz pályakezdő vagyok, de írták ,hogy tapasztalat nem szükséges...


2018. júl. 16. 11:40
 1/7 anonim ***** válasza:
18%

Azt hogy pofán rúgjál valakit.


Velem is ezt játszotta egy gyár HR-e, az emberek nem maradnak meg, orrba szájba hirdetik magukat, de engem válaszra sem méltattak. Most ott vagyok, de nem örülnek nekem ez nyilvánvaló számomra.

2018. júl. 16. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
75%
Hát tudod, más mindenki megengedheti magának, hogy próbálkozik, aztán lelécel 1-2 napon belül, rám nem érdemes papírmunkát fordítani az ilyenek szerint, de mindenki másra megéri meg érdemes.
2018. júl. 16. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
82%

"Nagyon zavar, hogy elutasít"


Mikor én adtam fel álláshirdetést 400 db jelentkező volt!

Ügyvezetőként nemhogy visszaírni nem tudtam mindegyiknek, kb. 200-at tudtam végignézni.

2018. júl. 16. 12:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
75%
Tegyük hozzá, hogy a cégek nagy részénél nincs "háeres" , hanem valamelyik vezető vagy adott alkalmazott kell kezelje a jelentkezőket az amúgy is 2 emberre való munkája mellett.
2018. júl. 16. 14:07