Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Futárcégnél dolgozók, lehet...

Futárcégnél dolgozók, lehet dézsmálni a csomagokat?

Figyelt kérdés

2018. dec. 10. 11:26
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
100%
nem
2018. dec. 10. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
100%

Mi van, kirúgtak a "reptéri szarkák"-tól? :D


Komolyra fordítva a szót: mégis hogy akarod dézsmálni a csomagokat, amikor azoknak sértetlenül, bontatlanul kell eljutniuk a címzetthez? ha meg nem jut el, eltűnik, akkor igen hamar ki tudják nyomozni, ki volt akkor szolgálatban, kinél tűnt el.

És nem, nem lehet dézsmálni.

2018. dec. 10. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:
eszemben sincs szakmát váltani, de rendeltem webáruházból 2 terméket egy számlára, külön csomagban, és az egyik szőrén szálán eltűnt, reklamáltam és állitólak ellopták...
2018. dec. 10. 11:47
 4/13 anonim ***** válasza:
100%

Ha állítólag ellopták, akkor a futár cég a felelős a dologért - kártérítéssel tartoznak feléd.

Ha van nyomkövetési szám (pl. MPL), akkor az alapján be lehet azonosítani, hol tűnt el a termék.

2018. dec. 10. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 TappancsMancs ***** válasza:
Ez a menet végig könyvelt átadásokkal történik, a webshop pl átadja a futárcégnek aki átveszi és mindketten vezetik és aláírt dolgokról van szó. Szóval eleve nem úgy adják a csomagkézbesítő cégnek, hogy semmi papír csak itt van és vidd már ki. Teljesen nyomon követhető ki vette át utoljára, kinél volt és ott a bibi. Ez vagy a kézbesítő cég és ők átvették de nincs a raktárban, vagy kiadták a futárnak és nála tűnt el.
2018. dec. 10. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:
Mpl. Ragszám keletkezett mindkét termékről, azonban az egyikről nem található információ a rendszerben,viszont a masikra ki kell fizetnem a teljes összegett, mindket termékért mintha átvettem volna, természetesen nem vettem át
2018. dec. 10. 21:59
 7/13 anonim ***** válasza:
100%

" Ragszám keletkezett mindkét termékről, azonban az egyikről nem található információ a rendszerben"


Ha ragszám keletkezett, akkor a postán fel lett adva.

Ha onnan tovább nincs infó róla, akkor jó eséllyel azon a postán tűnt el, ahol fel lett adva.

Egyszer nekem is volt ilyen, meg is kaptam később a kártérítést.

2018. dec. 10. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:
Szerencsére nem fizettem előre semmit, igy nincs károm
2018. dec. 11. 11:50
 9/13 TappancsMancs ***** válasza:
Jól tetted. Máskor lehetne kétszerire, külön rendelni is, akkor elvileg két külön csomag érkezik és azt veszed át ami meg is jött.
2018. dec. 11. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:
Igrn itt hibázhattam, naivan azthittem ez nem lesz kihívás egy orszagos cégnek, tévedtem
2018. dec. 13. 10:43
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!