Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Miért ilyen nagyok az elváráso...

Miért ilyen nagyok az elvárások ezeknél a cégeknél?

Figyelt kérdés
Joghallgató vagyok és több helyre is jelentkeztem az utóbbi időben gyakornoki pozicióra, bankhoz, big4 céghez, IT szektoros céghez és sehonnan nem jött visszajelzés (egy sablon "majd értesítjük" email-en kívül). Tudom, hogy nagy a verseny, meg vannak nálam sokkal jobb/okosabb/tapasztaltabb stb jelentkezők és el is fogadom, ha nem vesznek fel valahova, de mégis milyen feltételeknek kellene megfelelnie egy egyetemistának, ha arra sem méltatnak, hogy egy interjúra legalább behívjanak? Beszélek 2 idegen nyelven, abból az egyiket felsőfokon, van korábbi munkatapasztalatom jogi területen is meg más területen is, mégis mit várnak még?

2019. febr. 22. 22:05
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
46%
Van egy boltod három eladóval. Naponta kapod a jelentkezéseket eladóktól. Ha meg vagy elégedve az alkalmazottaiddal, lehet a jelentkezőnek kereskedelmi doktorátusa is, nem fogod bhívni, mert nincs szükséged több emberre. Telített a jogász szakma, ez van. Ha hegesztést tanultál volna, nem lenne ilyen problémád.
2019. febr. 22. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
Ha meghirdetnek egy álláshirdetést, akor sanszos, hogy keresnek is oda valalakit. Nem csak úgy random odadobtam az önéletrajzomat. Nem kell itt heggesztőzni, meg okoskodni, ezt választottam mert ez érdekelt, menj és heggesz máshol.
2019. febr. 22. 22:17
 3/15 anonim ***** válasza:
18%

"Beszélek 2 idegen nyelven, abból az egyiket felsőfokon, van korábbi munkatapasztalatom jogi területen is meg más területen is, mégis mit várnak még?"


Komolyan!


- Fullos csaj vagy?

- Család gazdag, befolyásos?

- Van kapcsolatod? (Szerető, gazdag fater, politikus homárbarát,...)

- A 2 idegen nyelv, valami ritka, vagy angol...?

- Tanáraid ajánlóleveleket adnak?

2019. febr. 22. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:

-nem

-nem

-nincs