Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Manapság mindenből meglehet...

Manapság mindenből meglehet gazdagodni csak jó marketing kell?

Figyelt kérdés

Rengeteg átlagos, gagyi, vagy csak simán jóval túlárazott termék van a piacon. Mégis megy, eladják, pörög az üzlet.


Tényleg annyi a lényeg hogy kell egy jó marketing, és meg kell találni a megfelelő vevőkört?



2019. ápr. 16. 08:59
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
aha
2019. ápr. 16. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
ja
2019. ápr. 16. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
90%
Azért a termék minősége is fontos. Ha rossz minőségű, akkor nem lesznek visszatérő vevőid, rossz híre lesz a szolgáltatásodnak, termékednek.
2019. ápr. 16. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
49%

3:

Irreleváns. Jó marketinggel a szart is el tudod adni. Az emberke hülyék.

2019. ápr. 16. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%
#4 El tudod olvasni, amit írtam? Ha rossz minőségű a termék, el adni el tudod, de visszatérő vevőid nem lesznek, rossz híre lesz a termékednek/szolgáltatásodnak, és az ajánlás az egyik legerősebb marketing. Magyarán nem lesz hosszútávú a bizniszed.
2019. ápr. 16. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
33%

5:

Látom neked sincs sok közöd ahhoz, amiről beszélsz. Kit érdekel a visszatérő vendég, vagy qrvákrol beszélünk?


A balkánon sokkal bevettebb az, hogy alapítanak egy céget, lehúznak akit tudnak, majd csinálnak egy új céget új névvel.


Persze az is egy opció, hogy próbálsz kiépíteni egy brandet, de ez csak EGY lehetőség, és inkább magasabb szinten használt.

2019. ápr. 16. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
58%

5. Nincs persze, végülis ezzel foglalkozom kb 7 éve.


Ha igazi értéket adsz az embereknek, akkor tudsz csak hosszútávú dolgot teremteni.


Persze megy a lehúzásos dolog is, viszont saját magadnak mondtál ellent amikor megfogalmaztad, hogy létrehoznak egy másik céget. Pont ezért. Sok közöd neked nem lehet a dologhoz, ha nem tudod milyen egy vásárlókör kialakítása.

2019. ápr. 16. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
6*
2019. ápr. 16. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 TappancsMancs ***** válasza:
100%

Ennél jobban is lehetne árnyalni a kérdést, mert ez így is-is dolog. Bármiből nem lehet bármennyit kihozni, pont erre is van a marketing, hogy mit, hogyan, hol, milyet, mennyit, kiknek, stb. Bármi változik akkor az a végeredményen is megmutatkozik.


Gagyinak is van bizonyos piaca, de ez nem jelenti azt, hogy csak a marketing miatt lehet eladni azt ami gagyi, hanem csak annyit jelent, hogy van rá bizonyos kereslet és megveszik. Na meg a gagyi mögött nem is feltétlenül van marketing, hanem csak "nyomatják".

2019. ápr. 16. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 biharzoli válasza:
Hosszú távon általában az nyer, aki nem veri át a vevőit. Lehet, hogy rövid távon az látszik, hogy jól megy neki, de hosszú távon visszaüt.
2019. ápr. 18. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!