Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook

Kategória: Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés

A kérdés

Nagyon kezdő vagyok a témához sajnos segítségre lenne szükségem. Nyitottam paypal számlát és nem tudom hogyan tovább?

Kérdezi hogy kártya csatolása? Kivalasztom hogy melyik és kér egy számlaszám OTP illetve a bank nevét. Az OTP van szamlam azt a szamlaszamot írjam be?

máj. 16. 14:51  Privát üzenet  

A válasz
Igazmondó666 nevű felhasználó válasza:

nem muszáj hozzákapcsolnod a kártyát, lehet a bankszámláról utalni rá(nekem azonnal vagy 10 percen belül megjelenik a pénz rajta), ha meg hozzá szeretnéd kapcsolni akkor igen azt a számlaszámot kell oda írnod, bár mivel 3 napja írtad ki a kérdést gondolom már megoldottad

A válaszíró 52%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/1Időpont máj. 19. 23:30 Privát üzenet

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése

Kapcsolódó kérdések
Tudnátok cipőket ajánlani járni most kezdő babámnak? Magas a lábfeje, rüsztje. Sajnos öröklött. Linkek is jöhetnek!
Sajnos elég kezdő vagyok, ezért egy kis segítséget kérnék Tőletek! Megnéztem pár gépet és nem fér a fejembe, hogy egy 2016-os AMD A10 9700 CPU hogyan lehet ennyivel gyengébb egy...
Kezdő intimkelyhező vagyok es nagyon szomorú. Sajnos hiába minden igyekezetem, a kehely nem nyílik ki és így szivárog. Mit csinálhatok rosszul? Jó helyen van szerintem mert nem is érzem.
Még sajnos kezdő vagyok ezen a téren. Egyszóval arra lennek kivancsi, hogy mi egy számítógép optimális paraméterei ( ezalatt processzor, vkartya stb. ertem), hogy egy kellemes...
Esetleg tudna vki segiteni? Vettem a steamen egy játékot a call of duty2 es hiaba töltöttem le nem indul el azt irja tul terhelt a szerver es vmi hibakod 9 jellenik meg! Sajnos...