Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Ezek a programozó képzések...

Ezek a programozó képzések tényleg érnek valamit? Nem átverések?

Figyelt kérdés

[link]


Én gazdaságinformatikus hallgató vagyok, ezért figyeltem fel rá, de van 1-2 kérdésem:

* mi van ha valaki nagy arccal eldönti, hogy ő programozó lesz, aztán nem lesz képes elvégezni a tréninget? Varázsol magának egy 1,5-3 milliós adósságot az iskola meg röhög a markába? Vagy van előzetes képességfelmérés?


* Fél év alatt mégis, hogy a fenébe lehet normálisan megtanulni programozni?


* Egy alibi, nemdiplomás adó képzéssel hogy garantálhatnak milliós fizetést? Nem képmutatás ez? Komolyabb munkakörökbe alapfeltétel a mérnökdiploma.


Azért érdekelne ez a dolog, mert alapvetően nem vagyok jó programozásból, de infós hallgatóként ha ilyen lazán dobálják az emberekhez ezeket a programozói képzéseket, akkor én is szívesen megpróbálnám, mert az egyetemi programozás oktatás nálunk a 0-val volt egyenrangú (hamarosan végzős leszek de nulla szakmai tapasztalatom van).



2019. jún. 26. 16:46
 1/10 anonim ***** válasza:
39%
Kamu az egész.
2019. jún. 26. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
38%

"ha ilyen lazán dobálják az emberekhez ezeket a programozói képzéseket"


Ha van sokszazezred, amit ugyanilyen lazan hozzajukdobalnal, akkor egy probat meger. De ha onkepzes nem megy, nem neked valo ez a palya. Tovabba, nem biztos, hogy gazdasaginformatokus tanonckent muszaj a full-os programozosdit eroltetni, van kereslet "gazdasaginformatikusra" is, aki pl. SQL meg valami szkriptnyelvet ismer...

2019. jún. 26. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
34%
Altalaban tobbet ernek mint az egyetemek
2019. jún. 26. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
56%

Nehogy elhidd, amit a hármas ír :D

Annyira menők, hogy az Indexen fizetett cikkekkel nyomulnak :)

2019. jún. 26. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza: