Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Sok vállalkozó miért akar...

Sok vállalkozó miért akar önzetlenül segíteni?

Figyelt kérdés

Egyre több sikeres vállalkozó tűnik fel ugyanazzal a recepttel facebookon, youtubeon vagy egyéb online hirdetésekben hogy ők már elérték a sikert, ezért most másokon akarnak segíteni.


Könyveket, tananyagokat, online fizetős videókat készítenek stb.


Tényleg önzetlenül akarnak segíteni vagy igazából ez is csak egy plusz bevételi forrás nekik, mert amúgy nem megy jól az üzlet?



2019. okt. 26. 14:24
 1/8 anonim ***** válasza:
51%
Plussz bevételi forrás. Önzetlenség egy frász. Amúgy ezek a világ legnagyobb szélhámosai.
2019. okt. 26. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 belapus ***** válasza:
89%
Önzetlenség és fizetős tartalom.Ez a két fogalom nem igazán passzol egymáshoz.
2019. okt. 26. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
85%
Érteni kell a trükköt . Normál ember nem képezi ki a rivålist , nem ad ki titkokat tuti tippeket , haszonra törekszik . Ez az üzlet lehet törvényesen naívak fejőüzeme kis és nagy összegekkel .
2019. okt. 26. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
91%

ezeket hívják "hamis prédikátornak"


Akik azt mondja, hogy építs fel webáruházat, mert az milyen egyszerű dolog, bárki meg tudja csinálni, ő videótanfolyam keretén belül megmutat mindent amit kell...


Viszont ő nem webáruházat üzemeltet, nem fizikai terméket árul, hanem szellemi terméket és a kettő között ég és föld a különbség. (szellemi termék esetén nincs beszerzési díj, nincs gyártó keresgélés, nincs szállítási díj (áfa, vám, stb), nem kell tárolni a terméket, nem kell készletet tartani és nem áll a készletben több millió forint, nincs postázási költség, csomagolási költség, végtelen mennyiségben másolható 1 kattintással) Még felelősség sincs, hiszen bármikor mondhatja azt, hogy te nem tettél bele 100%-ot, nem csináltad végig a tanfolyamot kellő odafigyeléssel és ezért vagy sikertelen, ő mossa a kezét (pénzt persze már rég elköltötte)


Technikai dolgok egyszerűek mint egy faék. Össze lehet kattintgatni egy weboldalt egy fél nap alatt, de hogy az profitot fog termelni vagy csak egy pénznyelő lesz.. na arra senki sem tud garanciát adni, sem tippet, sem ötletet!



Ez olyan, mint az aranyláz idején volt.


A, ember megvette az ásót, felszerelést és kiment a mezőre homokból kimosni az aranyat... sokan voltak akik nem találtak semmit, csórón jöttek haza, vagy beleőrültek


B, ember meg ásót, és felszerelést árult. Ő lesz@rta magasról, hogy az "A" ember fog e találni aranyat. Lényeg, hogy ő megkapta a pénzét az ásók után.


15 éve az ment, hogy ha pénzt akar csinálni, akkor írj egy könyvet arról, hogy "hogyan legyél milliomos".. ma az megy, hogy "csinálj egy videókurzust arról, hogy hogyan legyél milliomos"



Sajnos én is megettem ezeket jó pár esetben, és több mint való meg is fogom enni ezeket a jövőben is, mert nem hiszem el, hogy az embernek ki kell dolgoznia a belét sz@ros pár millióért cserébe és nincs egy kicsit könnyebb út, ahol ugyan kell dolgozni, de nem vérpisilésig.

2019. okt. 26. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
51%
Igen önzetlenül eladja neked a semmit, cserében te önző és kapzsi módon fizetsz neki!
2019. okt. 26. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
64%

Ha ilyeneket rendszeresen látsz, az azért van, mert elég, ha egyre rákattintasz, az algoritmus ezt eltárolja, és utána lépten-nyomon ilyeneket tol eléd.

Hiszen azt érzékelte, hogy ez az érdeklődési köröd.

Gondolom az nem újdonság neked, hogy ma már személyre szabottan kapjuk a reklámokat is.

Ha rákeresel valamire google-ban, vagy valakivel beszélsz telefonon(!) valamiről, onnantól ezeket a dolgokat fogod reklámként látni.

Ha egyszer még rá is kattintasz, onnantól véged.

Én érdekes módon nem kapok ilyen jellegű tartalmat, mert még nem foglalkoztam vele a neten.

De lehet, hogy ma estétől ez fog jönni... :D


Amúgy gyakorlatilag minden jön, amit PRIVÁT beszélgetéseinkben leírunk vagy megemlítünk: cipőhirdetések, felújításhoz építőanyag, fájdalommentes fogászati kezelések, még egyszer szóbakerült egy ismerősünk is, akinek lombikkal jött össze a baba, azután a beszélgetés után KRIO intézetes hirdetések jöttek. (vagy vmi őssejt téma volt, már nem emlékszem.)


A másik dolog, hogy amit leírsz, az az MLM-nek a nyomorék marketingje.

A nagy siker... aha. Mindenkinek van forever-es ismerőse, le se lehet vakarni őket. Na nekik a módszerük ez a tuti recept, meg a siker csak rád vár, ők segítenek, stb.

Sajnos ha saját ismerőseid osztják meg, akkor ezt még reklámként sem lehet letiltani. Én viszont bannolom az ilyen ismerőseimet.

2019. okt. 26. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

😂😂.Erre mondják kb azt, hogy ne hallgass olyan emberre aki maga sem indult el sehová.


Aki nem ingyen ad tanácsot az anyagilag sem független.

2019. okt. 26. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

"Gondolom az nem újdonság neked, hogy ma már személyre szabottan kapjuk a reklámokat is.


Ha rákeresel valamire google-ban, vagy valakivel beszélsz telefonon(!) valamiről, onnantól ezeket a dolgokat fogod reklámként látni."


Pontosan így van.

Rá kerestem nagy teljesítményű profi elem lámpákra és utána vagy három hónapig minden reklám ablakba csak azok voltak nekem. Mikor távcsőre kerestem akkor meg folyton azokat ajánlotta a hirdetési csíkokba, mikor fűkaszát kerestem akkor meg azt.

De Én ezt egyáltalán NEM bánom!!! Azokon a reklám felületeken egyébként is lenne valami. Nem lenne üres. Így legalább olyan van ott ami valamikor aktuális volt nekem, vagy még mindig az

2021. aug. 19. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!