Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Webáruházhoz kell telefonos...

Webáruházhoz kell telefonos ügyfélszolgálatot biztosítani vagy elég egy e-mail cím?

Figyelt kérdés

2019. nov. 26. 12:00
 1/2 anonim ***** válasza:
19%
Ha nem indokolt a telefonos, akkor nyilván elég egy mailcím.
2019. nov. 26. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
87%
Nem kell, de jó ha van. (sokaknál bizalmi faktorként működik, ha ki van írva a telefonszám...)
2019. nov. 26. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!