Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Mi az az értékesítési tölcsér?

Mi az az értékesítési tölcsér?

Figyelt kérdés
2019. ápr. 16. 14:22
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
2019. ápr. 16. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
Köszönd meg az elsőnek, hogy helyetted dolgozott. Ezt te is meg tudtad volna csinálni.
2019. ápr. 16. 14:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 A kérdező kommentje:
hatalmas munka lehetett két semmitmondó válasz beírása.
2019. ápr. 16. 14:36
 4/17 anonim ***** válasza:

És neked miből telne ráguglizni, te szellemi világítótorony? Ahelyett, hogy megköszönnéd az elsőnek.


Tessék te féleszű, mivel nem vagy képes elolvasni a google találatokból egyet sem, bemásolom neked, mert rohadt rendes vagyok.


Mi az az értékesítési tölcsér?


Röviden egy előre megtervezett, többlépcsős értékesítési folyamat, melynek segítségével az érdeklődőkből vásárlók – egyre nagyobb összegeket költő vásárlók – válhatnak.


Az értékesítési tölcsér nem egy új keletű dolog, elég csak az úgynevezett AIDA modellre gondolnunk. A mozaikszó az angol Awareness – figyelem, Interest – érdeklődés, Desire – vágy és Action – cselekvés szavakból áll össze. Ennek lényege, hogy nem ronthatunk ajtóstul a házba, hanem fokozatosan kell építkeznünk. Ha vásárlásra kívánunk ösztönözni, akkor első lépésben meg kell szereznünk a figyelmet. Ha ezzel megvagyunk, következhet az érdeklődés felkeltése a termékünk, szolgáltatásunk iránt. Ezután át kell alakítanunk az egyszerű érdeklődést vágyakozássá, végül el kell érnünk, hogy a célszemély cselekedjen – jelen esetben a vásároljon – is. Ha ügyesek vagyunk, a „gyanútlan” látogató – hathatós közreműködésünk eredményeként – egyre csak sodródik a pénztár vagy a „megrendelem” gomb felé.

2019. ápr. 16. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 A kérdező kommentje:
Ha véletlenül belerokkantál volna e hatalmas munkába, az emailcímemen perelhetsz.
2019. ápr. 16. 15:09
 6/17 anonim ***** válasza:

Tulajdonképpen az egész vásárlási folyamat, ami a termékkel (vagy annak reklámjával) való találkozástól indul, és egészen a vásárlásig (vagy még tovább) tart.


Minél inkább a vásárlás felé haladunk, annál keskenyebbé válik (innen a tölcsér alak és elnevezés), mert ugye érthetően csak a reklámmal és termékkel találkozók töredéke vásárol, és ahogy "komolyodik" a folyamat, úgy morzsolódnak le egyre többen.

2019. ápr. 16. 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 A kérdező kommentje:
Akkor ez a piramis ellentéte?
2019. ápr. 16. 19:26
 8/17 anonim ***** válasza:

Milyen piramis?

Már megint miről süketelsz?

Láthatóan fogalmad sincs az egész marketingről.

2019. ápr. 16. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 A kérdező kommentje:
A tölcsér a piramis ellentéte? Ott először vannak kevesen és a végén lesznek sokan.
2019. ápr. 16. 19:32
 10/17 A kérdező kommentje:
(Marketingtől függetlenül)
2019. ápr. 16. 19:32
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!