Kezdőoldal » Állatok » Hüllők » Milyen hüllőt válasszak?

Milyen hüllőt válasszak?

Figyelt kérdés
Anyám azt mondta hogy bármim lehet csak pókom nem! És hogy gondoznom kell rendesen! csak mivel még teljesen kezdő vagyok, tudnátok mondani pár 5letet, hogy mit vegyek, mit vegyek neki, mire van szüksége...
2010. szept. 24. 06:36
 1/6 anonim ***** válasza:

[link]


nézelődj itt

2010. szept. 24. 06:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim válasza:

Kedves Kérdező!

Nem az a fontos, hogy milyen nehéz gondozni és mit kell neki venni, hanem hogy neked melyik tetszik. Az adott állat külső/belső tulajdonságaiban találsz-e olyat, ami hozzád közel áll. Ha megtalálod, akkor nem fogsz egyhamar ráunni, öröm lesz vele foglalkozni még 1 év után is. A hüllők meg jó pár évig élnek.

Ha viszont úgy választasz, hogy külső befolyás ért (például menő dolognak tartod, ha valaki kígyót tart, de téged igazából nem mozgatnak meg a kígyók vagy az osztályban mindenki nyílméregbékát tart), akkor pokollá teszed a saját és az állat életét is, amint megszokásba megy át a állattartás, azaz elveszíti az újdonságát.

Szóval sose másra hallgass, mindig magadra. Kérdezd meg magad, hogy egyáltalán miért szeretnél pont hüllőt. Biztos ez illik hozzád? Ha igen, akkor járj utána. A lényeg, hogy a saját érzéseid kövesd és ne azt, amit mások mondanak. Az úgy se lesz jó neked. Hát még szerecsétlen gekkónak, békának vagy leguánnak vagy tökmindegy micsodának.

Kéretlen tanács volt, amit adtam, és ezért bocsánat, de ha már elolvastad, már megérte leírnom.

2010. szept. 24. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
szerintem egy gabonasiklóval például nagyon jól elvan egy kezdő hüllőtartó is
2010. szept. 24. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

második válaszadó!

nagyon sokat segítettél! köszönöm!

2010. szept. 24. 18:10
 5/6 anonim ***** válasza:

A hüllők közül a legbájosabb a teknős("béka").

Szubjektíve én utálom a kígyókat.

2010. okt. 1. 07:20