Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Az elállási jogot alkalmazhato...

Az elállási jogot alkalmazhatom-e olyan esetben, ha az egyik nagy mobilszolgáltató honlapjáról rendelek meg egy terméket, és mégsem tetszik?

Figyelt kérdés
A szolgáltató azt mondja, hogy erre nincs mód, mert szükséges lett volna meggyőződnöm a termékről (pl. ügyfélszolgálati pont). Kérésem ellenére sem indokolják meg, csak a jótállásról írnak, amit persze nem is kérdeztem.
2010. dec. 20. 22:22
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

Hát nem tudom... Ez nekem furcsa amit írsz.

EU van, tahát elviekben ott is ugyan úgy kellene legyen mint itt (anglia). Itt az van, hogy 14 napig van időd visszaküldeni, ha nem tetszik valami. Indokolnod sem kell.

Rengeteget vásárolok neten épp ezért akadnak dolgok amiket visszaküldök.


A helyedben én megkérdezném, hogy minek árulnak neten dolgokat, ha előtte nekem kötelességem elmenni és meggyőződni, hogy mit akarok venni. Minek vegyek online, ha egyszer már el kell mennem? Pont azért rendelek neten, hogy ne kelljen mászkálnom egy csomót.


Mit ír a weboldaluk erről? Ott le kell legyen írva minden, ha meg nincs, akkor nem korrekt a tájékoztatás, az meg nem a Te hibád.


A lényeg, hogy vissza kell fizetniük a vételárat (itt a postaköltséget is visszafizetik, nagyon ritka ha nem, de azt előre közlik).


Mit vettél?

Melyik cégtől?

2010. dec. 20. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
A Vodafone weboldaláról rendeltem egy telefont. Kép alapján tetszett, de mikor kézbe vettem, akkor nem. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mit lehet tenni, mondták, hogy semmit. Bementem az ügyfélszolgálati ponthoz, ahol kioktattak, hogy műszaki cikket hogy vásárolhatok így, hogy nem győződtem meg róla, hogy milyen. Végső esetben írtam levelet az ügyfélszolgálatukhoz, ahol pedig szintén azt a választ kaptam, hogy nem lehetséges a csere, csak ha rossz....Most már nagyon mérges vagyok. Jó, nem volt drága a készülék, de most már azért sem nyugszom bele. Ha normálisan megindokolnák, akkor megérteném, de semmi normális indokot nem kapok, pedig kérdeztem, hogy miért nem gyakorolhatom az elállási jogomat. Mondtam, hogy törvénnyel, rendelettel, szabállyal indokolják meg, de erre leírták a jótállásra vonatkozó szabályt, amit nem is kértem. Röviden ennyi a történetem!
2010. dec. 21. 09:34
 3/12 A kérdező kommentje:

Tisztelt X.Y!



Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat!



Mindenekelőtt engedje meg, hogy a felmerült kellemetlenségért szíves elnézését kérjük!



Ügyfeleinknek minden esetben szükséges előzetesen megbizonyosodniuk arról, hogy az általuk választott készülék ténylegesen a legmegfelelőbb-e számukra. Ebben segítségükre lehetnek az üzleteinkben kihelyezett tájékoztató füzetekben, illetve a www.vodafone.hu weboldalon található információk, valamint telefonos ügyfélszolgálatunk is.



A Vodafone-nál alkalmazott szervizelési folyamatok kapcsán minden esetben a hatályos ide vonatkozó kormányrendeletek figyelembevételével járunk el. Ezek: a 49/2003. (VII. 30.) GKM-rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről, illetve a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet (2) az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról.



A készülék meghibásodása esetén azt ügyfeleink értékesítési pontjainkon adhatják le javításra. A kijavítást cégünk a jótállási időszakon belül díjmentesen vállalja, azonban cserére kizárólag abban az esetben van lehetőség amennyiben a készülék hibája javíthatatlan és erről a szerviz csereigazolást mellékel.



A készülék vételárának visszafizetésére nincs lehetőség.



A fentiek miatt kérésének nem tudtunk eleget tenni.



Amennyiben a kivizsgálás eredményével nem ért egyet, az alábbi szervekhez fordulhat panaszával:


(itt felsorolták őket)

2010. dec. 21. 09:45
 4/12 anonim ***** válasza:

Összesen ennyi információ van az internetes vásárlással kapcsolatban:



[link]



És ők írták ezt is:


[link]

2010. dec. 21. 13:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:

Ez a lényeg:


Havidíjas és feltöltőkártyás csomagot telefonnal és anélkül is vásárolhatsz Online Shopunkban, illetve márkaüzleteinkben és viszonteladóinknál is.


Tehát nem írja, hogy "BE KELL MENNED".

Vásárolhatsz "ONLINE SHOPPUNKBAN"

2010. dec. 21. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
Nem tudom, hogy mit lehet tenni. Lehet, hogy hagyom az egészet a francba. A voda weboldalán én sem találtam mást...Nem tudom, hogy most kinek van igaza...Ha biztosra tudnám, hogy nekik, nem is érdekelne a dolog, de nekem furcsa a dolog.
2010. dec. 22. 08:22
 7/12 anonim ***** válasza:

Ha megéri a herce-hurcát, akkor fogyasztóvédelem.

Ha meg nem akarsz vacakolni vele, akkor csomagold be szépen és tedd a fa alá valakinek.

2010. dec. 24. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:
Pont ajándéknak szántam, de nem akartam oda adni, ami jobb is, mert az ajándékozottnak sem tetszett volna...A herce-hurca nem gáz, csak tudnám, hogy kinek van igaza....
2010. dec. 24. 21:12
 9/12 anonim ***** válasza:

Ez nem "igaza van - nincs igaza" kérdés.


Itt egy link olvass:


[link]

2010. dec. 25. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:
Nekem az is fontos, hogy kinek van igaza, mert ők semmilyen választ nem adtak ezzel a kérdésemmel kapcsolatban. Nem találok olyan pontot, ami arra utalna, hogy nem gyakorolhatom az elállási jogot. Az üzletben nagyon bunkók voltak velem (kioktatott, hogy műszaki cikket, hogy kell vásárolni..., a telefonos ügyfélszolgálaton sem tudtak segíteni, a mail-emre sem adtak kielégítő választ). Tehát nagyon dühít a dolog...de inkább azért, ahogy bántak az emberrel, nem is a pénz miatt.
2010. dec. 25. 11:55
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!