Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Garancias telefont hova...

Garancias telefont hova vigyem? Vettem előfizus telot lg leon 4g-t.10 napig minden rendben volt. Egy este ráraktam a töltőre. Ablak torés szerű hangra lettem figyelmes. Szilánkosra repedt a képernyő. Bevittem a szolgaltatohoz de torest nem javitanak.

Figyelt kérdés
Nos ez tulfeszultseg miatt tort. Mi tevo legyek ???? Gyarihibas telot fizetni ?.Eddig is melegedett a kepernyo de azt hittem ez termeszetes az ilyen teloknal.

2015. máj. 23. 12:04
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:

[link]

Talán eredménnyel jársz náluk.

2015. máj. 23. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
Koszonom valaszat!! Remelem segitsegemre lesz
2015. máj. 23. 20:23
 3/14 anonim ***** válasza:

Ha még csak 10 napos, akkor bőven van rajta jótállás. Ilyenkor neki kell bizonyítani, hogy te okoztad a hibát és nem gyári hibás. De mivel nem te okoztad ezért köteles legalább elküldeni bevizsgáltatni. Csak ugye rohadt mocskok és megpróbálják rád kenni a dolgot és neked kell fizetni.

Menj vissza és mondd el, hogy mi történt. Vetesd fel a jegyzőkönyvet és küldesd el bevizsgáltatni.

2015. máj. 23. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 A kérdező kommentje:
Ez teljes mertekben igy van. Amikor legelsonek bevittem hogy garancialisan javitsak meg a telenoros pali elkezdte nekem lokni a suket dumat. En tortem be idegembe meg ilyesmi. Ugylatszik devians egy ember lehet mert mar a habitusa sem tetszett. Felhivtam a markaszervizet es ott azt mondtak kuldjem be a telefont. Ha nem erte mechanikai hatas akkor szervizelik. Kivancsi vagyok mi lesz :\
2015. máj. 24. 16:15
 5/14 anonim ***** válasza:
Okos ember kihagyja a szolgáltatói vonalat. Sokkal célravezetőbb egyenesen az ajánlott szervízbe bevinni.
2015. máj. 24. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
Én panaszt tettem volna az ellen a kretén ellen a telenornál. Ha normális főnöke van, akkor minimum lecseszi, hogy hogy lehet ilyen paraszt, de lehet, hogy ki is rúgja.
2015. máj. 24. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 A kérdező kommentje:
Tegnap bevittem ismetelten.lefenykepeztek a telenornal. Nem tudjak mit kell csinalni ilyen esetekben mint ez. (Es ezert alkalmazzak oket)holnap kell visszamennem es megmondjak mi tevok legyenek. Kivancsi vagyok.
2015. máj. 27. 08:09
 8/14 A kérdező kommentje:
mar 2 hete bent van a szervizbe . csak az a baj lenne hogy amin ertesitenek SIM kartya az elmult napokban lejart . semmi kedvem feltolteni hisz a regi szamom senki se keres rajta. Hova kellene telefonalni h erdeklodjek ??
2015. jún. 10. 18:58
 9/14 anonim ***** válasza:
A hosszabb utat jártad azzal, hogy nem egyenesen a szervizbe vitted a telefont. Szerezd meg a szerviz nevét, és őket hívd.
2015. jún. 10. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:

Rengeteg hibát követtek el.

Eleve azonnal jegyzőkönyvet kellett volna felvenniük. Olyan nincs, hogy beviszed és nem jegyzőkönyveznek. Ezt nem tehetik meg, mivel jogszabály írja elő, hogy kötelesek jegyzőkönyvet felvenni a hibáról.

Még, akkor is, hogyha olyan helyre viszed be, ahol nincs szervizpont. Nálam akartak már ezzel védekezni, hogy menjek máshová, mert ott nincs szerviz. Én meg mondtam, hogy márpedig ezt jegyzőkönyvbe kell venni.

Az ügyintézők a jogszabályokat illetően kb sík hülyék, de a főnökeik sem biztos, hogy sokkal jobbak. nem az az érdekük, hogy megjavítsák saját költségen hanem, hogy eladjanak.

2015. jún. 10. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!